Gå til innhold

Emmaljunga mondial eller simo duo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du leter litt nedover tror jeg du finner mange tråder på akkurat dette spørsmålet:) Jeg har hvertfall svart mange ganger..

Men jeg vurderte Mondial/Egde (de er like bortsett fra design og en solskjerm) og Simo kombi. Etter NØYE vurderinger kom vi frem til Mondial med classic understell. Jeg synes den var litt bedre på alle punkter. Bedre (ikke mer) demping, føles lettere å trille, er bittelitt lettere, understell er mindre sammenslått, har vuggefunksjon på baggen, integrert myggnetting, justerbar demping...

Det jeg synes er negativt ift simo er at man må ta av baggen for å klappe den sammen (men det går med sportsdelen).

Til vårt bruk passer Mondial supert!!! Jeg har bare fått prøvetrillet den enda, men er sikker på at jeg blir superfornøyd;)

Lykke til

jeg måtte IKKE ta av bagen for å klappe sammen min simo duo!!! Brukte bagen i 8 mnd, og tok ikke bagen av en eneste gang!

Jeg kan forøvrig ikke svare på spm ditt, siden jeg ikke kjenner til emmaljuna mondial, men må få si at jeg er kjempefornøyd med min simo duo, og ville ikke ha byttet den med noen annen vogn :) Den er i daglig bruk til jenta mi på 13 mnd, og eneste jeg syns er negativt med den er at den er tung...

Integrert myggnetting kan du forøvrig få på simo også, jeg personlig syns det er like greit å træ over et vanlig :)

Vuggefunksjon hadde vært bortkastet hos oss, siden vi aldri tok av bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...