Gå til innhold

åneiiiiiii..... :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var på ultralyd og fant ut at jeg er 14 uker på vei. over en uke mer enn jeg trodde.. ble først glad.. men da jeg kom hjem begynte jeg å tenke..

nå er jeg så redd og bekymret. vil ikke ha barnet lenger. 8 desember ble jeg voldtatt av en asiatisk mann og nå er det plutselig størst fare for at han er faren :(

jeg er så lei meg!! hva skal jeg gjøre. jeg er jo ikke sikker på at det er han.. og de KAN jo ta litt feil på ultralyd. men herregud den sjanen kan jeg ikke ta. er det for sent å ta abort? tror dere det er god nok grunn til å få et ja hvis jeg søker om senabort? jeg er helt ødelagt..

Fortsetter under...

Hei HI!

Skjønner at dette gjør deg bekymret, ja..

Det er grunn nok til å søke om senabort. Det er sikkert mulig å ta DNA-test også i ditt tilfelle, så kanskje du skulle pratet med noen alle rede i morgen ang denne situsjonen? Hvis du f.eks tar kontakt med jordmor, så kanskje hun kan gi deg råd, evt ringe amathea? De har vel også erfaringer rundt denne type problemstillinger.

Men det jeg tenker på er at det som er viktigst mtp når du ble gravid er når i syklusen du hadde sex og når du ble voldtatt. Husker du når du hadde mensen og hvordan syklusen din var?

Håper at du får noe svar og hjelp og at det er samboeren din sitt barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...