Gå til innhold

uff så gikk det denne veien denne gangen også:(

Zeke

Anbefalte innlegg

dette var ikke planlaggt svangerskap,men når vi fikk vent oss til tanken på at nr 3 var på vei var vi veldig glade.

så gikk ukene sakte og ukene hvor jeg begynnte å blø (uke 13-14) med nr 2 nærma seg,fikk bra oppfølging var på ul.i uke 6,hjerte slo og alt så bra ut.

på fredagen fikk jeg en urolig følse i kroppen,ringte føden fikk lov å komme på ul,bare for sjekk at alt var bra.

kom inn å da sa legen,sorry denne er død,heile verden stoppa igjen.

den hadde død bare for et par dager siden,så var en 4,2 cm sa legen,

jeg var/er knust, legen sa jeg kunne la kroppen ordne opp selv eller bli der,jeg valgte oprasjonen,ringte mannen min så nå ligger jeg her tom,sinna lei meg og alt på en gang.

Har 2 friske barn men hadde liksom sett fram til å rope ut til verden denne uka at jeg er gravid!!!!!!!!!!!

men slik gikk det ikke, det var ikke meningen at vi skulle ha denne lille nurket,håper at det er et annet barn der ute som vi heler skal ha, men nå er det en veldig fattig trøst jeg ville ha denne lille jeg:(

langt og kronglete skrivd men godt å få det ut.

Fortsetter under...

Uff, så fryktelig trist:( føler virkelig med deg.. For 1,5 uker siden skulle jeg vært 12 uker. Følte at noe ikke stemte, og fikk ultralyd. Den lille babyen levde, men hadde så store misdannelser at han/hun ikke kom til å overleve. og det var altfor mye væske..:( måtte ta abort..får svar på prøvene om 1 uke.. uff..

Pass godt på deg selv, og snakk masse. Får du noe oppfølging eller?

masse klemmer

har vel holdt meg borte fra praten enda, liker ikke å miste kontroll, det kommer jeg til å gjøre hvis jeg prater med noen om dette,altså familien.

de lova at hvis jeg blei gravid igjen så kunne jeg få mange ul.selv om det ikke kan garantere noe men det hjelper jo å se babyen iallefall.

stakkars deg det var jo ikke noe bedre beskjed det du fikk da,gått at de undersøsker hva det evt som var galt slik at du evt kan få hjelp å god oppfølging.til evt flere svangerskap,uff føler virklig med deg.

har dere flere barn da?

håper du får beskjed snart da.

klem fra meg

Mybones.

Føler virkelig med deg. Mistet selv på julaften i SA - var da i uke 10. Vi har også to barn fra før, og er selvsagt veldig glad for det. Men man blir så "gira" når man blir gravid på nytt og gleder seg skikkelig. Jeg hadde akkurat begynt å handle inn gravidklær og fortalt det til familien, da blødningene begynte.

Ta vare på deg selv nå.

Trøsteklem

uff, først og fremst trøste klem til deg :)

Det må jo være heilt grusomt å miste på juleaften da,

kjenner meg igjen det med å bruke mammaklær, hadde brukt slike bukser i 3 uker alt, fikk fort stor mage.

Vi hadde diskutert navn og alt vi, planlagt fremover osv.

rart hvor for man blir knyttet man blir til en liten klump.

formen min går opp og ned om dagen, men det går fremover.

Dere da, skal dere prøve igjen eller tar dere en pause å få ting litt på avstand?

klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...