chriscross Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 var på nordica sist fredag... og føler meg litt rar i magen.. muligå kjenne noe så tidlig tro.. eller sitter det alt sammen i hodet??? skulle gjerne spolt tiden litt framover...
Snurri Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Ja tiden går sakte- veldig sakte.... Var selv på Nordica fredag 20.02- bare få dager igjen til jeg kan teste.. men ja tiden går uutholdelig tregt..
chriscross Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 spennedne.. kjenner du noe utenom det vanlige?? innbiller meg at jeg er litt annerledes i magen.. litt svake mens smerter siste dagen.. håper dt er et posetivt tegn..
Snurri Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hei igjen! Det er en trist dag i dag. Det er 14 dager etter ins. dessverre negativt svar på testen.... Men krysser fingre og tær for at du lykkes:-))
chriscross Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 takk. men det var veldig leit å høre... da håper jeg det klaffer for deg neste gang!!!!
Jotun Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Ja, det går veldig sakte.. Var på Diers 1.mars, ca en uke igjen å vente. Hvordan går det med deg, chriscross? Skal du teste, evt hvilken dag begynner du? Vi har klart å la være å kjøpe gravitester, enn så lenge, for at ikke fristelsen skal bli for stor, får se hvor lenge vi klarer å vente. Er så nysgjerrig av meg. Noen som har symptomer før IKM? Hvor vanlig er det egentlig? Jeg føler all slags symptomer, men det gjorde jeg ved 1. pp også, og fikk likevel ingen positiv test (hodet mitt må være veldig kreativt). Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå