Gå til innhold

Bør jeg kjenne liv snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overvektig og gravid i 19 uke. Kan det ha noe å si at jeg har ekstra mage at det er grunnen til at jeg fortsatt ikke kjenner liv?

Har vært til ul og alt er som det skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være en grunn ja. Jeg kjente skikkelig liv rundt uke 20. Etter det har det vært liv hver dag. Man skal kjenne liv hver dag etter uke 28. Men om du bekymrer deg så kan du jo ta kontakt med jordmor. Ikke noe godt å være bekymra.

Skrevet

Hvis det er førstemann er det ikke uvanlig at det tar litt tid å kjenne liv.. Ikke forvent deg tydelige spark, men kanskje mer en indre kiling.. følelse av små bobler eller en liten sommerfugl som flyr der inne :)

Det er fremdeles en stund til det kan føles utenpå.. så tror ikke litt ekstra skal ha noe å si:)

Gled deg til første gang du er helt sikker på at det er babyen du kjenner :) Det er en helt herlig opplevelse :)

Skrevet

de er veldig forskjellig når man kjenne liv, men vis dette er første mann kjenner de fleste ikkke liv/spark før 18-22 og noen senere trur ikke det har så mye med at du har litt ex.. jeg har masse ex på magen er i uke 18 ser mest feit ut.. men har kjent invendig liv men ikke spark ennu.. så ikke bekymr deg du kjenne nok snart=)

masse lykke til=)

Skrevet

Det trenger vel ikke ha noe med det og gjøre.. Jeg kjente liv første gang i uke 15 og jeg har ekstra mage. Det har jo også noe å si hvor livmora di ligger. Etter uke 15 kjente jeg en gang eller to i uka frem til uke 20. Nå er det mye liv, og det hver dag. Er 24+4 idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...