Gå til innhold

flytter inn her jeg :-)

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har lykkes på min første IVF forsøk. Blir 42 år til sommeren. Har vært gravid 3 ganger før men mistet. Så nå håper jeg at spiren vil klamre seg fast til terminen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh,gratulerer!! :D Jeg har også spire etter å ha mistet 3 ganger...(Har en jente fra før det på 2 1/2 år heldigvis da ...Og jeg er 35.

Lyyykke til masse, nå er det jammen vår tur! :)

Skrevet

Gratulerer fra meg også! Jeg blir også 42 til sommeren og venter mitt første barn... som kom som et "lykketreff"...

Skrevet

Hei jenter.

Takk for at dere stakk innom her. Så herlig å høre at flere modne damer lykkes :-)

Skrevet

Hei satser..

Ville bare legge inn en liten lykkeønskning til deg her :) Vet jo hva du har gått igjennom for å komme dit du er, så tenker på deg! De sier at det er sjeldent at det går galt flere ganger, så sjansen for at det går bra øker for hver gang. Alt bra håper jeg? Merket noe til kvalmen eller andre plager som tyder på at alt er normalt?? :)

God helg!

Skrevet

Heri Linsy

Takk for fine støttende ord :-) Jeg har knapt symtomer i motsetning til forrige gang jeg var gravid. Eneste jeg merker er at kroppstemperaturen svinger veldig fra hetetokter til frysetokter (må ta med meg ekstra skift/våtservietter når jeg drar på jobb i tilfelle jeg svetter, jeg blir virkelig gjennomvåt under ermene).

Hva med deg Linsy? Hvor langt er du på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...