Gå til innhold

Lenge leve den nye mammabuksa mi <3

Anbefalte innlegg

Jeg har vært å kjøpt meg min aller første mammabukse (12+1). Ikke at jeg har fått så voldsomt mye mage ennå, men får helt noia av at klærne strammer, og tenkte at ja, pyttpytt, likegreit å kjøpe den nå, så har jeg noe komfortabelt å gå i mens jeg vokser:-)

Og jeg må si! - Herregud for et fantastisk klesplagg! Det er kanskje den mest komfortable dongeribuksa jeg noensinne har hatt! Myk og god, strammer ikke, ser bra ut, og gjør at jeg slipper å være mellombar! Sykt fornøyd!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139741943-lenge-leve-den-nye-mammabuksa-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hehe...jeg har hatt samme aha opplevelsen. Jeg er 12+3 og kjøpte min første mammabukse nå i helgen pga at alle buksene mine liksom strammer på de feile plassene... Jeg har faktisk ikke lagt på meg noe ennå på vekten men føler at jeg skifter fasong på en måte. Hvertfall, denne ene buksen er bare helt fantastisk behagelig! Jeg elsker den og det er vanskelig å ikke gå tilbake å kjøpe flere, heheh, men det vet jeg jo ikke er så lurt så tidlig, jeg får vel vente! Men ja, lenge leve den nye mammabuksen min! :-)

Annonse

Har gått i mamma-bukser ei uke nå.. er 14 uker og plutselig poppet bare magen ut.. Har gått ned 5 kg til nå så de vanlige buksene passer eg. godt.. men strammer så ekkelt nederst på magen... Det er nr. 4 så det er kanskje derfor magen sa poff... :)

Åh...skal ut å kjøpe min første mamma bukse i helgen:D får lønn om noen dager:P hehe! gleder meg!

Har gått ned 5 kg siden jeg ble gravid så buksene er ikke for små, men de strammer nederst på magen...så må nok ut å kjøpe meg noen klær tenker jeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...