Gå til innhold

hver dag er et ork

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 4 mnd på vei, har vært endel kvalm og trøtt og sur. Dette kom ganske fort etter jeg ble gravid. Kvalmen har gitt seg, men humøret er som en tornado. Fyker opp for ingenting. Er drit lei samboeren min. Hadde han kommet og sakt at han ville flytte så hadde jeg ikke brydd meg. Er det hormoner, er jeg deprimert..? Blir bare så inmari sliten av å være slik. Vi hadde det helt perfekt før jeg ble gravid. Graviditeten var planlagt og ønsket av begge to. Slik jeg føler det nå klarer jeg ikke glede meg over at jeg er gravid og har et lite under inni magen min.

Er det noe galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt, på alle punktene du nevner. Dritt lei samboer selv om vi har hatt det veldig bra inntil vi ble gravid, og det var planlagt og ønsket av oss begge. Jeg klarer ikke engasjere meg i noe, bryr meg bare ikke. Klarer heller ikke glede meg over babyen som vokser... Synes det bare er ubehagelig når folk spør hvordan det går med meg og babyen...

Har også tenkt tanken en stund om jeg kan være depirimert eller om det bare er hormoner, før jeg ble gravid kvittret jeg dagen lang..

Usj og æsj!

Skrevet

Tror det ville være lurt å snakke med jordmor/lege om dette.. Ikke godt uansett om det er depresjon eller "bare" hormoner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...