Gå til innhold

Hvordan gjør man..bestille fra babyjungle??

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør man iforh til å betale moms ol?? Er så skeptisk til alt jeg ikke har gjort før...

Skulle hatt en easywalker sky 2009 og hvis jeg har regnet riktig kommer dette på ca4680nok, men d står jo i euro... er bare litt forvirret så hvis du har peiling forklar meg gjerne detaljert hvordan dette fungerer;o) Trenger å få d me teskje;oD

Og får man virkelig varen innen en uke?? Skulle hatt den før neste fredag da vi reiser bort!

Takker for svar til de som har;o)

Fortsetter under...

Jeg bor ca en time nord for oslo...

Men har de fått inn 2009 mod da tro...

Går kanskje ann å ringe dit å sjekke da, men d er vel et godt stykke dit...! Skulle hatt den før neste fredag for da reiser vi bort.. Og i oslo kommer ikke 2009mod før neste fredag sa de :o(

Hmm..... Ikke vet jeg hva jeg gjør!

Annonse

http://happyland.se/

står ikke priser der, men kontaktinfo, og kart.

Anbefaler å ringe ditt og sjekke hva de har inne, og pris. Sparer hvertfall 1000,- på å kjøpe der. I tillegg kan du jo handle inn andre saker og ting som er billigere enn i Norge. Og det er mye.

Jeg var inne på den siden, men står jo ikke at de har EW der... de hadde d vel ikke før da kanskje og har kanskje ikke oppdatert siden etter de tok den inn??? Hvis du er helt sikker på de har d?

Jeg kan jo uansett ringe i morgen da;o)

Takk for hjelp Firkløver...;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...