Gå til innhold

stakkars lillle "storesøster"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 12 uke nå, og begynner og komme meg etter å ha vært ekstremt trett og sliten.

Om morgenen våkner 4 åringen og skal stå opp 7. Jeg smører skive, skjærer frukt, finner yougurt og setter på tv og finer frem leker

Så døser jeg av i to til tre timer i senga!! mens hun tutler så fint:)

Stakkars barn! offameg, men nå er et snart over, føler meg piggere nå:)

Andre med dårlig samvittighet for eksisterende barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var veldig glad i sofan tidligere..hehe... og da lekte min sønn på rommet sitt og kom inn i ny og ne for å se litt på tv... hehe... men sov ikke da, slappet av... så hadde ett øye åpent og ett øre med hele tiden... men dårlig samvittighet ja!

Skrevet

Har du ikke barnehageplass til 4 åringen da? Ofte synes barn i den alderen det er stas med barnehage og jevngamle lekekamerater. Nå vet jeg jo at noen velger bort barnehage, og noen får ikke plass desverre, men kanskje det hadde vært en løsning i et slitsomt svangerskap? :)

Skrevet

joda tutta har barnehage plass, men det er ikke alltid mamma har kommt seg utav sengen:)

Men ser ut som d skal gå bedre nå.

Samvittigheten er iallefall en smule bedre, etter som formen kommer seg:)

Skrevet

Syns ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for det! Sånn er det bare akkurat nå, og høres jo ut som hun greier seg fint selv om du sover ei stund! :-) Kanskje det til og med er litt godt for henne å være litt alene og holde på med sitt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...