Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Noen som har prøvd? Poden sine trenger en vask, og det står inni at de kan vaskes på 30 grader... Hvor lang tid bruker de på å tørke? Han har forresten cherrox-er kjøpt på obs (er det viking mon tro, den "tunge" typen?)
lÅktiHaUDe Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hiv de i maskina har gjort det flere ganger Men de bruker lang tid på å tørke, så skotørka er da god å ha.. bør ihvertfall stå på varmekabler..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 har skjønt at de bruker lang tid ja, poden er av typen som liker å sitte midt i dammen i barnehagen Skotørker har vi ikke (det burde vi hatt!), men vasker de, og setter de på badet jeg Takk for svar!
2 Sommerbarn Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Bare sier det jeg også :-) Går helt fint i vaskemaskinen, jeg tok dem på finvask 40 grader. Satte dem på badet pp gulv med varmekabler og tok litt over 1 døgn å bli tørre.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 så bra! Da hiver jeg de inni når maskinen er ferdig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå