Gå til innhold

kan barnet sparke slutten av uke 11, hehe..?

Anbefalte innlegg

hei hei er 11+4.

Jeg bare lurer på noe. i går sat jeg helt i ro på bussen. plutslig så var det 2 -3 "dunk" nede venstre sida, der med livmora. Dunk vet ikke jeg, jeg mener det, men det var ikke noe voksesmerter eller noe i alle fall, det var noe godt og lett, kan ikke forklare det..:) ok, syns vel egentlig at det er 5-6 uker for tidlig å kjenne noe, men hvem vet? kan de være nurket som banket med sine mini, mini bein?hehe, noen med erfaring så tidli?:)

Fortsetter under...

klart han eller hun sparker nå, men det føles ikke ut som dunk, det kan jeg love deg. bena er så små og tynne som pipestilker.. :) men du KAN kjenne noe, det føles ut som noe som "spinner", som en liten sommerfulg, det er barnet som snurrer rundt i magen. litt leamus eller hva jeg skal si. jeg kjente det på 12 + 6 for første gang i går, kjente det like tidlig med førstemann :)

vanligvis kjennes de første bevegelsene så tidlig lenger ned enn man "tror" babyen er, og gjerne på en av sidene.

har selv kjent barnet tidlig, er 2.gangs da.. og fikk bekreftet på ul at det er der barnet liger... kjentes ikke som sommerfugl egentlig... det har det heller aldri gjort med min sønn.. så tror man oppfatter det forskjellig fra person til person.. ja, litt som små dunk, kanskje svak dulting heller... hm.. vanskelig å beskrive.. men gullet mitt var det ivertfall:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...