Gjest Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 hei lurer litt på hvordan det går med deg jeg, og hva som skjer videre med deg?
lioness* Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Heisann!! Så hyggelig at du spør etter meg. Det er ikke så mye nytt her, vi har pausemnd fra AIH nå, og jeg hadde el i går så nå er det bare å vente og se om vi skulle være så utrolig heldige å lykkes på egen hånd... tror ikke så mye på det, men håpet er jo veldig stort uansett. Når (hvis) jeg får mensen igjen blir det ny runde med medisiner og AIH. Kjenner meg litt demotivert, men gjør jo hva som helst bare det øker sjansene bittelitt! Men hvordan går det med deg?? Det er jo mye mer interessant å snakke om! Mye som skjer? Du må jo være omkring 6 uker på vei nå? Håper alt er vel og formen ok!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 hei hei, ja må jo spørre vettu;D nusgjerrig på hva som skjedde med deg. ja her skjer det mye, er 6 uker på vei nå ca. bestilte meg tidlig ul på priv klinikk, så vi så hjerte banke i går, var s¨å moro og se. men i dag kom kvalmen for godt, så måte ta meg en kvalme stillende, orket ikke bare ¨å ligge over doen da jeg har lille gutt på 4 år hjemme oxo. men håper dere lykkes snart. klem klem. sender deg masse baby støv. håper jeg slipper og vente lenge på deg på første trimmester;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå