Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!!! 2 år, 2 forsøk i naturlig syklus, 1 IVF - Etter to Quick Respons tester med veeeeeldig (nesten usynlig) strek søndag kveld og mandag morgen, våget jeg å ta en CB test i morges (kl 06 da katten vallikevel vekket meg). Jeg holdt pusten...turte ikke se, men så lyste det plutselig mot meg "Gravid" - jeg holdt på å svime av. Kunne ikke tro det! Måtte vekke mannen å vise han... Han reagerte med stor ro - typisk :). Jeg gråt av glede.

Har hatt masse menssmerter den siste uken. Spottblødning for ca. en uke siden og begge disse er ting jeg ikke husker å jeg hadde de to andre svangerskapene. Men jeg er super glad og tar alle menssmerter og kvalme, ømme bryst og hva det skal være fremover. Blodprøve ppå Aleris torsdag. Når jeg vet HCG nivået og det ser normalt og fint ut skal jeg slippe jubelen løs. Vet det kan gå galt enda... Ja nå er det det en skal bekymre seg for de neste 8 ukene...

Symptomer denne uken, for de som lurer (jeg lurte alltid på det): menssmerter, sting og uro i magen, prumping med ulekker odeur, ømme bryst, generelt sliten, veldig humørsyk. Ellers ingen ting.

Nå er jeg spent på resten av uke 10 teste gjengen. Hvordan er det med dere? Stor lettet og ubeskrivelig gledelig klem til alle sammen her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Skrevet

Gratulerer med spiren :o) skikkelig babyboom for tiden her inne :o)

Skrevet

Så gøy - gratulerer så mye !!! Vi krysser fingre at alt går bra, dette fortjener du, kjære mamamia :-) Tenk at du skal bli mor!!

Klæm te dæ

Skrevet

Grattis så masse til deg!!! Kjempeglad på dine vegne;) Jeg selv fikk negativ på GT,men har et lite håp på Hcg som jeg tok i morges. Er det dumt tror du?

Skrevet

Gratulerer!- og takk for at du deler gleden med oss!! :-D Veldig,veldig hyggelig å lese når noen lykkes!!

Skrevet

Hipp hipp hurra for deg :-) Gratulerer!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Ja, det er deilig når det skjer, det skal være sikkert og visst. Prøv å ikke bekymre deg så mye de neste ukene - jeg vet det ikke er lett, men det er jo ingenting du kan gjøre - så det beste er å ta godt vare på seg selv og kose seg med spiren.Nyt at du er gravid!

Skrevet

Tenk at du er gravid...Det er er helt fantastiskt å tenke på. Dette er sååååå gøy. Jeg er sååå glad på dine vegne!!

Nå er det tre som jeg vet i kue 8 gjengen som er blitt gravid:-)

Ta vare på deg selv og nyt det fremover:-)

God god klem til deg.

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner og hyggelige hilsner fra dere alle. Det gleder så veldig. Jeg har nesten ikke tenkt og følt på annet i hele dag - naturrligvis.

Hvordan er det med dere andre gravide? Avventende? Vi må holde tråder gående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...