Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet någon om man får ta med soft bagen in på planet?

Tacksam för svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har iallefall faatt lov til det.

Skrevet

Jeg lurer også på det! Må pendle mellom Oslo og Stockholm hele permisjonen, og hittils har det gått bra med bil. Men nå har hun mer behov for å røre på seg og sover mindre, så jeg tenkte fly neste gang. Ville vært genialt om jeg kunne bære henne i softbag til og på flyplassen. Kanskje du kan fortelle hvordan det går lejon...?

Skrevet

vi hadde til tur retur USA. Funket kjempe fint, men den er ganske lang da så den tar jo to seter. Vi var jo 2 personer så vi la den oppå beina våre. Du får nok ikke lov å legge den ned på gulvet. Jeg har flydd en del mellom Oslo og Kristiansand og nå er sønnen min 8 mnd og det går helt fint uten soft bag det. på korte turer tror jeg dte kan være like greit å fly uten softbagen. Vi hadde også en liten reisetrille som vi gav til flyvertinnene når vi gikk inn i flyet etter sikkerhetskontrollen, og så stod den like utenfor flyet når vi gikk av flyet. Helt genialt på lengre turer med mellomlandinger!!:)

Skrevet

SannaMor, vi tar med den på flyget, tar ut den hårda plattan i botten och rullar den samman. Då kan de i vart fall inte neka oss. Har en lång resa till Thailand med en 7 månders. Tror de kan underlätta för lillemann att sova i den. Vi är två så vi tar den i knäeet. Jag kan skriva sen hur de gick...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...