Gjest Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Litt nysgjerrig på hvordan dere gjør det, dere som ammer.. Jeg har sex m bh/ammesinglett, og synes det føles rart å bli berørt på brystene (selv om det vanligvis er veldig godt da). Er jo konstant småøm i brystene pga melkeproduksjon, og mer følsomt enn normalt å bli berørt på brystvortene. Dessuten spruter jo melka når den beste delen kommer for å si det sånn. Og kjæresten min har ikke noe lyst å kose med puppene (bare utenpå bhen), siden det er matfatet til sønnen. Egentlig helt i orden for meg i denne ammeperioden!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 En liten justering, hehe. Er ikke nysgjerrig på hvordan dere gjør det, men om det føles rart ang. brystene og sex..
Tonen Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er helt enig med deg i at det føles riktig å ha på en singlett eller bh ja..!
LilleBjella Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Ingen erfaring på det området, for jeg har ikke orket sex enda. Og ammestyret er nok en stor årsak til det. Å ha sex med bh på, blir for meg litt som å spise sjokolade med papiret på. Men er nok uaktuelt å gjøre det uten. Både på grunn av lekkasjer i senga, og jeg tror ikke mannen min er videre sulten når vi har sex;)
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jo, du har rett i det LilleElla ang. sjokolade. Men må man så må man:) Kjæresten min har helt angst for morsmelk. Sier til han at han må smake på melka før han gir den til gutten vår (nedfryst mm), for å sjekke om den er blitt dårlig. Men det nekter han plent!!
LilleBjella Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Hehe. Forstår han godt jeg. Er ikke spesielt glad i det selv. Og hvis jeg må smake på MME (for å sjekke at temperaturen er ok), så brekker jeg meg. Grusomt. Må man så må man ja. Men her MÅ vi ikke:) Ikke før vi skal ha barn nr to tenker jeg, da må vi jo.
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Hehe:P Må man så må man ang. pupper som hopper og spreller eller er fryktelig dradd av tyngdekrafta, hehe. Er blitt litt gammeljomfru selv her, men fikk lyst til å spille bingo igår:) Må vel skjerpe oss ellers kommer nr. 2 før vi aner det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå