Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig på hvordan dere gjør det, dere som ammer..

Jeg har sex m bh/ammesinglett, og synes det føles rart å bli berørt på brystene (selv om det vanligvis er veldig godt da). Er jo konstant småøm i brystene pga melkeproduksjon, og mer følsomt enn normalt å bli berørt på brystvortene. Dessuten spruter jo melka når den beste delen kommer for å si det sånn. Og kjæresten min har ikke noe lyst å kose med puppene (bare utenpå bhen), siden det er matfatet til sønnen. Egentlig helt i orden for meg i denne ammeperioden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten justering, hehe. Er ikke nysgjerrig på hvordan dere gjør det, men om det føles rart ang. brystene og sex..

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at det føles riktig å ha på en singlett eller bh ja..! ;)

Skrevet

Ingen erfaring på det området, for jeg har ikke orket sex enda. Og ammestyret er nok en stor årsak til det. Å ha sex med bh på, blir for meg litt som å spise sjokolade med papiret på. Men er nok uaktuelt å gjøre det uten. Både på grunn av lekkasjer i senga, og jeg tror ikke mannen min er videre sulten når vi har sex;)

Skrevet

Jo, du har rett i det LilleElla ang. sjokolade. Men må man så må man:) Kjæresten min har helt angst for morsmelk. Sier til han at han må smake på melka før han gir den til gutten vår (nedfryst mm), for å sjekke om den er blitt dårlig. Men det nekter han plent!!

Skrevet

Hehe. Forstår han godt jeg. Er ikke spesielt glad i det selv. Og hvis jeg må smake på MME (for å sjekke at temperaturen er ok), så brekker jeg meg. Grusomt.

Må man så må man ja. Men her MÅ vi ikke:) Ikke før vi skal ha barn nr to tenker jeg, da må vi jo.

Skrevet

Hehe:P Må man så må man ang. pupper som hopper og spreller eller er fryktelig dradd av tyngdekrafta, hehe. Er blitt litt gammeljomfru selv her, men fikk lyst til å spille bingo igår:) Må vel skjerpe oss ellers kommer nr. 2 før vi aner det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...