Top of the hill Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er så utrolig lei av å bestemme hva vi skal ha til middag her i huset, og ikke minst lage den! Håpet gjerne at noen kunne komme med sine middagstips for ei uke, så får jeg, og andre som trenger det, noen nye ideer :-) Her er min uke: MANDAG Kylligfilet innpakket i spekeskinke, ris og salat TIRSDAG Laks med agurksalat, rømme og poteter ONSDAGKyllingwok med nudler TORSDAG Spagetti og kjøttdeig FREDAG Lapskaus med pølser LØRDAG Grøt(til lunsj) hjemmelaga pizza SØNDAG Fiskekaker med creme fraise saus, grønnsaker og poteter
Top of the hill Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2009 Ingen som har lyst å dele sin middag med meg ;-)
Varm melk med honning Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Mandag (i går spiste vi): Kyllingwok (den svarte toro pakka) Tirsdag: Spaghetti, kjøttboller og tomatsaus. Onsdag: Laks med pesto og fetaost i ovnen, servert med salat og rømme Torsdag: Fiskegryte (juksebacalao som vi kaller det) Torsk, løk, paprika, hakkede tomater med ris, nam nam Fredag: Knoke med rotmos Lørdag: Fajitas Søndag: Er ikke satt, hmmmm, kanskje det kommer noen flere forslag i denne tråden.
Hemina Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 I GÅR:, Pasta carbonara med tomat og ruccola I DAG:Grønnsaks suppe med baguetter Onsdag: Pølser og potetmos Torsdag: Fiskegrateng med råkost salat, poteter og bacondryss Fredag: Kylling tikka masala m reita, ris og nan. Fantastisk!!! =D Lørdag: Fajitas Søndag:Svinekoteletter med ovnsbakte grønnsaker og poteter Likte juksebacalao ideen.. bacalao er jo sinnsykt godt!! Så det skal vi virkelig teste ut en dag! =D Flere som har ukesmenyene sine her da?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Dette var interessant, kjekt med litt ideer!! Mandag: Torsk gourmet (findus) med hjemmelaget hvit saus, kokte poteter, gulrøtter og brokkoli. Tirsdag: Pølse og potetmos. Onsdag: Hjemmelagede kjøttkaker, kokte poteter, gulrøtter og brokkoli. Torsdag:Spagetti Fredag: Grillet kylling, ris og en god saus. Lørdag: Grøt til lunsj, taco eller nachos på kvelden. Søndag: Hjemmelaget pølselapskaus. Hos oss er det mye disse rettene som går igjen hver uke, har i tillegg ofte kyllingfilet med hvitløksbaguetter og wok classic, fiskekaker, hjemmelaget fiskegrateng og laks også.
Twinkel Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 så kjekt med tips!! =) begynner å bli ganske lei av å finne på middager jeg oxo! Mandag: Laks m/agurksalat,ris og rømme Tirsdag: Lapskaus Onsdag: joikakaker m/gulrot og potet Torsdag: Steketorsk m/hjemmelaget potetmos Fredag: Lasange m/salat og brød Lørdag: Svinekoteletter m/ris,salat og bearnaise saus Søndag: Mamma sin middag=P
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Man: Grillet kylling m potetbåter Tirs: Hamburger m brød og salat Ons: Strimlet svinekjøtt m pasta og grønnsaker Tors: Meksikansk gryte m rundstykker og salat Fre: Skinkebiff m ovnsbakte poteter Lør: Stektris m pitabrød Søn: Nudler m kjøttdeig og grønnsaker Nettsider med maaaange tips: www.matprat.no www.arla.se
*Jej* Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Mandag: Kyllingsalat m/bagetter Tirsdag: Fiskepinner m/ poteter og gulerøtter Onsdag: Kyllingfilet m/ ris og stekte grønnsaker (brokkoli, gulrøtter, squash, paprika) Torsdag: Karbonader i brun saus med poteter, surkål og brokkoli Fredag: Taco Lørdag: Lasagne m/ salat og bagetter Søndag: samme som lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå