Gå til innhold

legoland danmark.noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.lurer litt på å dra til danmark i sommer.men så snakka vi med ei som sa at da måtte vi virkelig belage oss på stå i kø.at det var 45 min osv for alt barna skulle være med på av aktiviteter.så da ble jeg litt matt og vurderer nå droppe dra dit på sommeren,og heller ta dyrepaken tredje året på rad.hva synes dere som har vært der før.mange tips og råd ønskes...

Skrevet

Jeg ville heller tatt dyreparken! Legoland er oppskrytt, kø, kø, kø. Måtte stå en time i kø for å kjøpe pølser... Etter kl 18 ble det ganske så trivelig for da reiste mange hjem og parken er åpen til 20. Hadde vi ikke vært så lenge og fått opplevd det ville jeg følt at hele dagen var bortkastet. Hvis jeg skal til legoland igjen blir det utenom sesongen. Slitsomt å stå 45 min i kø med en gutt på 3 år som gjerne vil fly nå! ;)

Skrevet

ja var det jeg hørte også.det blir for slitsomt å vente så lenge på alt.flere erfaringer ønskes

Skrevet

Men jeg kom på nå at du kunne få kjøpt pass til bestemte aktiviteter og bestemte klokkeslett. Er jo like mye folk da så ville tatt med matpakke, men det hjelper jo;)

Skrevet

Har aldri selv vært i legoland...Men i fjor var vi i Astrid Lindgrens verden (vimmerby)....Kan anbefale det på det varmeste,jentene storkoste seg!!

Skrevet

javel går de ann å kjøpe forskjellige pass ja.men gjør man det når man kommer til parken da eller?eller på nettet før man drar.vanskelig det også da når man aldri har vært der før.og kjedelig om man må løpe etter klokka hele dagen for å rekke der man har pass.men det med niste var jo veldig lurt.veldig i tvil må jeg si om vi skal dra.

Skrevet

Du må kjøpe de når du kommer til parken og så må du være tidlig ute. Det er begrenset med plasser, vi kom litt sent og da var det tomt på mange aktiviteter. Kjedelig å gå etter klokka ja, men ville ha gjort det på de mest populære aktivitetene som f.eks den undervannsverdenen.

Skrevet

Vi hadde tenkt oss dit muligens i sommer, blir vel i begynnelsen av Juni kanskje. Noen som har vært der utenom fellesferien? Høres ikke fristende ut med masse kø..

Skrevet

Jeg syns ikke det var så ille jeg. Visst sto vi litt i kø, men køene gikk fort, og mens foreldrene sto i kø, satt ungene i midten (køen gikk liksom rundt og rundt) og bygde lego. Syns det var helt genialt, og mine unger kjedet seg i allefall ikke.

Skrevet

Vi var der i fjor, og anbefaler å dra dit før danskene har fellesferie........ Kjempeforskjell, har prøvd begge deler og skal aldri tilbake til legoland under fellesferien!

Skrevet

Når har danskene fellesferie da? Juli?

Skrevet

Vi var der siste helga i juni i fjor, helt topp i Legoland da, ikke noe særlig med kø...Men i juli er det nok annerledes.

Skrevet

Har ikke disse negative erfaringene med legoland i det heletatt jeg... Har vært i mange parker, men det er vel få parker hvor kø-ståingen går så smertefritt! Som en annen sier, de voksne står i kø, og barna sitter i midten å bygger lego. Andre plasser er det utstillingsmotere med eventyrfigurer og små historier du kan lese for barne mens køen går fremover. Genialt!

Vi var i legoland i fjor, i fellesferien. Dro dit en onsdag, og det var litt regn i lufta. Mulig det var det som gjorde at mange var hjemme? Tenkte folk brukte gråværsdager til parkliv jeg, men der tok jeg visst feil! ;-)

Vi skal definitivt tilbake til legoland!

Skrevet

Var i legoland første uken i Juli, ikke så mye kø. Dra i Juni eller august, altså utenfor fellesferien.

Skrevet

Vi var i legoland i August og det var helt toppers. De har sånn fast-track passes ja, der du kan bestille biletter på forhånd men da må du tidlig inn i parken og komme deg til maskinene før alle blir reservert bort. :D Vi sto ikke noe særlig i kø. Helt topp! Legoland er perfekt for unger. Dessuten er det ikke så stor kø inne på området for de aller minste. :D

Skrevet

og det var ingen kø for å kjøpe mat heller! hehe.

Skrevet

Har vært i legoland flere ganger med barn, eneste gangen med mye kø var da vi var der i starten på august. Vi har hatt ferie stort sett første uken i juli og da er det helt greit.

Dra når det regner er helt supert. Vi løp fra aktivitet til aktivitet hele dagen og kjørte alt vi orket. Våte, men ikke kalde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...