tesseliten Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Mini er bare 5 mnd, men skravler fært om dagen, hun skravler såå fært at jeg klarer å vri alle de små søte ropene hennes til mamma;) hehe.. Men når begynner dem egentlig med det? Skjønner jo at dette er for tidlig, men blir koslig når den tid kommer også
En snupp - og en knert i magen Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hun sa det vel bevisst rett før hun var 7 mnd. Jeg ble ordentlig rørt! Nå er hun snart 8 mnd. og mamma har blitt en klage- og kallelyd... Yey... Mammammamamamamama... Trodde aldri jeg skulle synes det var slitsomt at hun sa akkurat det
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Min gutt er snart 10 mnd, sier mamammama å papappapa, men tar det ikke som mamma å pappa enda jeg da:p
jurgita&runa&trym Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 hehe..snuppa mi på 6,5mnd bruker å "si" mamma, når ho ligger på matta si og klager,men tror at det er tilfeldig lyd ) artig for det om!!!
Emil & Røra Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det er vel noen uker siden snuppa begynte og da var hun syv mnd. Når hun er misfornøyd/vil ha hjelp snur hun seg mot meg og sier mamma eller mamama. Det er tydelig et ord hun bruker for å få min oppmerksomhet og gjett om det virker =) . Hun begynte også å vinke og si "eeeei" for noen dager siden. Det gjør hun når vi vinker og sier hei til henne først.
Mittens ♂♂ Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Fra han var 8 mnd sa han mamma hver gang han gråt eller klaget, men plutselig en dag rett før han ble 10 mnd sa han MAMMA klart og tydelig med et stort smil i ansiktet. Etter det har han sagt mamma hele tiden, særlig når han vil opp eller kommer gående/krabbene mot meg. Han kan si pappa også, men det er litt sjeldnere å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå