Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Synnøve har blitt klønt av kattepusen vår, og fingeren hennes hadde blitt rød, hoven og betent. Jeg ringte til legevakten i 13-tiden og fikk beskjed om å ta temp og rense godt. Men her i huset fant jeg ingenting som lignet sårvask, så svigermor rådet meg til å ringe igjen. Tok kontakt med legevakten og fikk komme inn. Der møtte vi en utrolig hyggelig og hjelpsom lege, som så at fingeren var betent, han skrev ut antibiotikakur, og tok CPR:) Hun hadde litt feber, men idag har den gått ned og fingeren ser mye bedre ut:) Etter alle skrekkhistoriene her inne, er jeg så glad for å bli tatt på alvor:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Det er veldig lett av sårene av katteklørne blir betente ja.. De har jo mye skitt i klørne, ser bare mine sår ble veldig rød og vonde. Så langt man kan bør man vel passe på at de ikke blir klort, men har det først skjedd så er det jo bra at man tar kontakt med lege. Man kan jo ikke ta noen sjanser med de søte små!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja, man må jo passe på, men så langt har det gått kjempebra. Men det er ikke så lett bestandig:) Heldigvis ser det ut som om det går bedre:)
FruBoger fødeklar Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Har katt selv, men den er hjemme hos foreldrene mine. Katter er noe drit når man er gravid og har små barn. De legger seg med hårene overalt, klorer, og er generelt "møkkete"..selv om de vasker seg oftere enn oss:P Men igjen, elsker pusen min..men han får være hos mamma og pappa! -Senil og rabiat begynner han nå å bli men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå