*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har en nyskjerrig liten gutt som er 8 mndr om ei uke. Han har hatt kolikk/kiss og blitt vant til nærhet og vugging.. Nå ligger han i sprinkelsenga si inne på vårt soverom... Han er kjeeeempe god om natta. Sover stort sett til kl.6 ca, mat, og sovner igjen til 8 hvertfall. MEN, når han skal sovne om kvelden er det litt styrete. Han VIL holde noen i hånda. trenger ikke se oss, eller vi trenger ikke gjøre noe annet enn at han bare får holde oss i hånda.. Jeg tenkte jeg skulle klare å føre over denne "kosen" til en koseklut, men helt siden han var liten har han vært heeelt uinteressert for noe kosefille a noe slag.. (Vi har alltid kosekluten i senga likevel) Noen få ganger, men heller på dagtid kan han sovne alene, men det er sjeldent.. Han hyler, uler og griner og blir gjennomsvett til vi kommer... Før sovnet han på null niks, men nå tar det FORT en time før han sovner.. Syntes dette blir mer og mer tungvint.. Er det noen som har hatt det på samme måte, eller har noen noe tips til hva jeg kan gjøre. Er ikke interessert i noe grine metoder.. (jeg lar han som regel på dagtid ligge å styre endel før jeg gir etter i håp om at han skal klare det, og mer grin enn det vil jeg ikke) Har lest om OPP-NED metoden, men føler den er litt rar, da han ikke griner når vi er der liksom.. men griner så fort vi går ut, stopper igjen når vi snur og på vei inn.. HJELP....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå