Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hva syns dere om sånt?? Kom tilfeldig over disse stelle bildene på facebook da en venninne av meg var tagget på et bilde hvor hun holdt babyen. Da jeg bladde videre ble jeg litt satt ut av at det var en serie stellebilder hvor man kunne se tissen helt klart da den ble insmurt med sinksalve..... Er ikke dette litt drøyt å legge ut på facebook??
klampen i bånn Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 synes det er helt forferdelig eg! at ikke folk bruker hue..?!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kan du ikke sende en mail til facebook om at de er upassende da? så fjerner de dem sikkert ganske raskt.
SnartLeah Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde aldri,aldri aldri lagt ut bilder av barnet mitt hvis tissen hadde vært synlig! Men herregud...er ikke sikkert hun tenkte over det,hun som la ut bildene.. Men,....man vet aldri hvor dise ekkle mennesken som liker dlike bilder befinner seg! Det kan være hvem som helst!! Jeg hadde fjernet de jeg...eller sagt ifra til jenta stakkar!
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Drøyt? Helt forferdelig! fikk helt vondt inni meg jeg nå. Stakkars
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Syntes det er helt drøyt ja.. tenkte på å rapportere bilde.. men litt spesielt når det er bekjente av en venninne da. Mulig det kan rapporteres anonymt?
PopUp Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Er det venninna di som har lagt de ut? Eller er ho bare tagget? Vet hun da i det tilfellet at bildene ligger der?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 uff.. det var ikke bra... jeg ville rapportert det... er jo farlig å ha sånt ute på nett!!!!
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Ja det er i grunnen ganske forferdelig. Bare tenk, jeg som ikke er venn med hun som la ut bildene kunne se hele albumet hennes bare fordi en venn av meg var tagget i det albumet... at ikke folk tenker!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 huffda. jeg rapporterte faktisk kusinen til sambo sitt bilde. var bilde av datteren hennes på 4 år som løp naken på stranden. bildet var tatt rett forfra. dagen etter var hele albumet borte, men kom like raskt tilbake. jeg rapporterte en gang til. men bildene kom søren meg igjen. det er noe som virkelig irriterer. MEN ammebilder... det får vi ikke legge ut. det er så dumt vet du.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Men fikk de vite at det var du som hadde rapportert dem? Vet du noe om det?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 nei, jeg mener det sto at man er anonym. og at man ikke får beskjed om at bildene er fjernet eller noe sånt. og jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått høre det fra hun om hun hadde fått opp av det var meg
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Det jeg lurer på er hva som rører seg i hodet på de som tar slike bilder av at en unge blir smurt med salve, og på toppen LEGGER det ut på nett.....si fra hva du synes....det er faktisk lov...
solstråle69 Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det er totalt hjernedødt å i det hele tatt legge ut personlige/private bilder på internett - uansett motiv. Så det kommer vel helt an på egne "grenser" vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå