Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Del Skrevet 2. mars 2009 En ting er at debatter ofte "tar av " når folk blir ivrige, det må tåles på et forum, MEN her oppfordres Hi direkte til trygdemisbruk i flere av innleggene..."nav trenger ikke vite" " så lenge du ikke forteller det til nav " osv.. Etterlyser at moderator på dib tar et visst ansvar her og følger opp medlemmer som åpenlyst oppfordrer til trygdemisbruk. At de utgir seg for å ha peilig på lovverket fordi "søstra mi gjør det sånn" ol gjør det ikke bedre. Hi risierer her ubetinget fengsel så snart beløpet overstiger 60 000,- dersom hun unndrar forholdet til bf ovenfor nav. Det diskuteres hvorvidt nav skal "sette av " resurser til å følge opp informasjonene folk får bla på dette nettsamfunnet da vi ser hvordan "triksene " spres på denne type nettsamfunn. Det befinner seg flere nav jurister i permisjon... Det er mulig det kommer en "offesiell " henvendelse, men som bruker selv forstår jeg ikke at dette skal være nødvendig dersom moderator følger litt med og folk begynner bruke hodet bittelitt... http://www.dinbaby.com/forum/thread/139736144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje på tide med en liten pause fra DiB lille venn. Tror du har sittet her litt lenge nå. Litt frisk luft og litt sinnemestringskurs anbefales på det sterkeste. Hilsen pappaen 90 mil unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Del Skrevet 2. mars 2009 Siterer HI her. Fortell meg hvor hi oppfordrer til lovbrdd i dette innlegget? "Barnefar og jeg har ikke mulighet å flytte sammen på en tid og det vil si at jeg vil bli boende alene med omsorgen. Barnefar bor 90mil unna. Har jeg rett på de ytelser som en aleneforsørger selvom vi er kjærester? Anonym " Kan heller ikke se at andre i tråden oppfordrer til lovbrudd, heller diskusjon hva som hvorvidt er lov og hva som er i gråsonen. Ta en relax pille anonym og ta hånd om deg selv i steden for å skal ta deg av alle på anonymsiden, mener dette er et sikkert tegn på at det er litt mye nett på deg og mulig litt for lite virkelighet.......hmmmm. Ikke bra. MODERATOR. Hva skal man gjøre med mennesker som tydelig blir så bitt av alvorlighetsgraden her inne at de nesten tilkaller politiet? Syntes det er på sin plass at enkelte også får en advarsel når de begynner å veksle livet på nett med virkelighet. Det er skummelt det:-) Ha en fin dag videre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 3. mars 2009 #4 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei! Jeg er ikke enig med deg, og sletter derfor ikke innlegget. Tror også at man må ta høyde for at Nav praktiserer forskjellig rundt omkring i landet. Man takk for tipset, fortsett med å si fra når det er ting du er uenig i. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå