Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 8,5 mnd putter hele smokken inn i munnen... Jeg tar selvfølgelig sutten rett ut igjen pga jeg er redd for at han skal svelge hele greia;/

Er det andre barn som gjør dette? Går det egentlig ann at han kan sette smokken fast i halsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken smokke får han dette til med?

Skrevet

Aner ikke om det er mulig, men det er jo derfor det er disse hullene i skjoldet; for at de skal få puste selv om de får hele greia i munnen/halsen...

Skrevet

Jøss, klarer han det? Vil tro at den er altfor stor til at han kan sette den i halsen da, men se om dere finner en større smokk evt?

Skrevet

Da har du for liten smokk skulle jeg tro... Jenta vår kan klare å få litt av skjoldet på mam str. 2 i munnen (0-6 mnd.) og bruker nå str. 2 og 3 litt om hverandre - men mor synes tuten på str. 3 er så stor, så den får hun ikke om natta ;P

Skrevet

Du bruker kanskje TRØST smokkene du da? Det gjør sønnen min.. Han er 5,5 mnd men har greid det der leeenge.. Skal vel ganske masse til for å greie å svelge og sette fast sutten.. Har ikke hørt om det før hvertfall.

Skrevet

Jeg aner ikke... men leste hele den "bruksanvisningen" som følger med Mam-smokkene en gang, og på de sto det at de var designet slik at selv om babyen fikk hele smokken inn i munnen, så var det umulig å svelge den, så man skulle ikke få panikk;)

Min erfaring er at ingenting er umulig, så tror jeg ville sett meg om etter en annen smokk, men det er helt sikkert sant.

Skrevet

jeg NAM smukken, og nå må jeg nok kjøpe en str større, for mini her setter smukken på tvers og legger hele i munnen støtt;) Tror det kun er mulig hvis de har vokst utav smukken sin;)

såh, større smukk er tingen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...