Gå til innhold

3 barn på 3 år!! Noen andre?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel...er visst gravid IGJEN! Helt sykt dette..da blir det 18 mnd mellom alle første og andre og mellom andre å tredje. Grugleder meg!! Kan noen oppmuntre litt?;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei og gratulerer!

Mellom mine er det 1år +14dager fra nr 1 til nr 2 og fra nr 2 til nr 3 er det 2år, 1mnd og 17dager ;)

Det er til tider veldig hektisk, men det er jo mest kos =) Nå begynner mine og blir "store" barn, de blir 6år, 5år og 3år i august og oktober. De har veldig mye glede av hverandre, men noe krangling er det jo og selvf.

Den største overgangne for meg var fra 1 til 2. Dette kommer til og gå heeelt fint =) Lykke til!

Skrevet

Takk;) Ja, jeg håpet at noen kunne si at den største overgangen var fra nr 1 til 2..;) Det kommer nok til å gå bra;)

Skrevet

Kjenner en som har akkurat 3 på 3 år og hun sier det går forbausende bra, Den på 3 er blitt veldig selvstendig fra hun fant ut at hun var gravid til babyen kom.

Har 2 år og 3 mndr mellom mine og han er jo stor og flink så en 3 åring er jo enda mer selvstendig

Skrevet

Ja, nå er han eldste 2 år og 4 mnd..begynner å bli stor å flink gutt, håper han vokser betraktelig på de neste 8 mnd for det;)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Joda ble 3 på 3 år til oss også. Slo til med tvillinger da vi planla nummer to :) NÅ har vi 6 i alderen 2 til 14 :)

Stå på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...