Gå til innhold

Noen som kan anbefale en trehuling?

Anbefalte innlegg

Vi er på utkikk etter ei god vogn nr. 2, og vil gjerne ha en trehjuling.

Har tittet litt på Babyjogger City Elite og Quinny Speedi, men er åpen for gode forslag! :) Barnevognjungelen er jo så stor...

Elsker utseende på Phil & Teds vognene, men denne ble det rett og slett for mange minuser med....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139737028-noen-som-kan-anbefale-en-trehuling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fraråder Quinny Speedi etter hvilke erfaringer jeg har hørt...

Anbefaler TFK Joggster Twist på det sterkeste! Den er forholdsvis lett (13 kilo), blir liten sammenlagt, laaaang i ryggen, komfortabel for barnet, sittedelen er bed og stoffet er "pustende", stor og lun kalesje (mange påstår den ikke er det, men der er jeg veldig uenig), den har håndbrems og håndtaket kan reguleres mye!

Det er en fantastisk vogn og ejg er storfornøyd!! Eneste minus er at kurven er litt liten og vanskelig å komme til når banret ligger...

Jeg er superfornøyd med Quinny Buzz som vogn nr 2. Utrolig lett å slå sammen, lett (men samtidig stødig) å trille, og barnet mitt sitter kjempegodt i den. Full liggestilling (hvis du kjøper fra 07-mod og nyere), mange ulike sittestillinger, og barnet kan sitte både mot deg og fra deg. Handlekorg under, men også kroker på understellet som du henger på stellevesken som følger med (så slipper den å henge og slenge på styret). Jeg er utrolig glad i buzzen vår, det samme er jenta vår. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...