lillebie på`n igjen Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 ble litt bekymret etter UL i dag. slimhinna er på 14 , og det er enda kanskje 5-6 dager til uttak..... sist var slimhinna 10-11 mm på samme sprøytedag....har gått til akupunktur hvor akupunktøren har jobbet med slimhinna som hun sier.....har henne gjort en "for bra jobb" eller? redd den skal bli FOR tykk....er visst ikke bra det heller?
satser & vesla Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei lillebie 14 mm er jo kjempebra :-), det er bare bra at den er tykk og fin. Det er verre for de som har tynne slimhinner. Nå skal egget feste seg skal du se :-)
satser & vesla Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 p.s: jeg har opplevd å få 12 mm takke være akupunktur. Jeg har vanligvis gjennomsnittlig 10 mm par dager før eggeløsning.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Å, så spennende!! Nei, den kan ikke bli for tykk Vil nok mest sansynlig bare ikke bli noe særlig tykkere når den når en hvis grense. Tykk slimhinne gjør det optimalt for eggene, dette lover godt Du vet jo at vi heier på dere! Har dere sett noe egg på scanning da?
lillebie på`n igjen Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 å det var godt å høre ) den gangen jeg ble avbrutt, så var det kun 1 egg og en "deformert" slimhinne, den så rett og slett merkelig ut i følge gynekologen...derfor jeg var litt bekymra nå! ja jeg har ett egg på 15, ett på 12, 2 på 10 og noen på 8-9, så det ser ut til at det blir 2-3 egg ut denne gangen også- det ser nesten helt likt ut som sist, utenom slimhinna da! merkelige greier, må være akupunkturen ) takk for svar jenter, da kan jeg slappe av i kveld også ( merkelig alt man skal bekymre seg over, alltid noe nytt hehe )
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 hei lillebie:) Høres ut som om alt går bra med deg nå Skal du ha mange dager til med stikking eller?? Gjeeeeesp, jeg er så fryktelig trøtt all medisineringa.....er egentlig klar for senga ved 20 tida hver kveld..makan... Om 10 min tar jeg siste dæsj med Suprecur, og 2330 setter jeg Ovirelle.Rart, i morgen er det INGENTING jeg skal huske på av medisiner gitt!....Håper uttaket på onsdag går bra, kjenner at jeg gruer meg og at jeg er spent... slapp av og nyyyyt kvelden, lillebie:)
lillebie på`n igjen Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 jeg skal stikke idag, og kontroll i morgen, håper at uttaket blir til helgen da ) gjenstår å se ) åå dette er så spennende snuppis74 ) det skal bli deilig å bli ferdig på medisiner, er supertrøtt om dagen jeg også,pluss dunkende hode! så går man liksom å er spent hele tiden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå