nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 grovt grahamsmjöl Ölandsvetemjöl, emmer hva heter disse meltypene på norsk?
Den Blå Engel Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Grahamsmjöl heter vel rett og slett grahamsmel, og er en slags sammalt hvete.
Den Blå Engel Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Og emmer tror jeg bare heter emmer, det er en slags villhvete.
Babyønske �� Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Både grahamsmjöl og emmer heter det samme på norsk. Men det er ikke vanlige meltyper, så om det er mulig å få tak i vet jeg ikke. Ölandsvetemjöl, kan høres ut som det er hvetemel fra Öland eller noe sånt, så det kan jeg ikke tro har noe norsk navn eller er å få tak i i Norge
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 takk takk ) får prøve en stor matbutikk, da.
nawi Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Eller en kostholdsbutikk ( heter det kostholdsbutikk?)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2009 helsekost mener du? kanskje helios har )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå