Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 kjære deg, det koster rundt 100 lappen for en skikkelig test, er det så himla dyrt? Hvorfor ikke bruke den stakkarslige 100 lappen på en sikker test istedet for å kjøpe billige og avnt usikre tester?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Trodde de til rundt hundrelappen var billigtestene jeg. Er det ikke 200,- for en test på apoteket da? Tenkte jeg skulle ut å handle nå, og det er kun matbutikkene som er åpne. Det er lenge siden jeg kjøpte sånt sist. Dessuten er det ikke forskjelli kvalitet på billigtestene og på de dyre testene, det å måle graviditetshormon i urin er en helt ukomplisert affære og en trenger virkelig ikke clearblue til flere hundrede kroner for å være sikker på at de virker. På legekontorene bruker de super billige strips. Det er neppe kjærnefysikk det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Graviditetstester selges kun på apotek så vidt jeg har fått med meg...?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Aner ikke om Kiwi og Rema har tester,men Meny har! Hvis du har det i nærheten da.... Den heter kvinnekompaniets eller noe sånt. Har ikke prøvd den,men som du sier,er du gravid så synes det vel på alle tester:)
Oktober-barn Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Kjøp over internett da vel. http://www.billige-tester.no/ her kjøpte jeg både eggløsningstester og graviditetstester, mye billigere enn på apotek og de er like sikre=) Rask leveringstid og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå