Prinsesse Brødhue Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Lille snuppa er 3 mnd og 2 uker. Hun har en stund nå vært skikkelig mammadalt. Er superskeptisk til folk hun ikke ser så ofte og vil i alle fall ikke sitte på fanget deres. Men problemet er jo egentlig Pappa'n. Han er verdens søteste og snilleste og elsker den lille jenta vår. Men det er ikke snakk om at hun vil bli båret eller sitte på fanget der heller. Og når hun aller nådigst lar han slippe til er det ikke lenge om gangen. Hun kan skrike å bære seg så lenge hun er hos pappan og så fort hun kommer til meg er hun den blideste jenta i verden. Jeg tror hun er for liten til å være så selektiv men det er jo litt rart dette. Er det noen som har opplevd noe lignende? Hva skal vi gjøre? Pappan blir lei seg og jeg blir sliten..
Lillenille + Prinsesse Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hu kjenner klart foreskell på dere, Jente min er jo også sammen med meg dagen lang og har jo ikke så mye våken timer med pappa når han går på jobb. Og det er jo meg som må amme hu så det tager jo også litt tid. Tenker dere kanskje skulle prøve å la pappa stelle og bade, og lade ham sitte ved siden av deg når hu er blid. Da kan han jo prate og kose uten at hu må ligge på fanget hans. Mange måter og ha kontakt med barnet, annet end å bæres og ligge på fanget hans. Vet ikke om han steller og bader hu mye men det er veldig fin måte for pappa å få kontakt om dere ligger pappa inn i nogle rutiner (muligens lar pappa bade hu hver kvell ?) da vil hu blive mere tryg ved å bruke tid med han uten deg I hvert fald et forsøk verdt om ikke dere gjør noget lignende nå.
Katsi Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Slik er det her også! Veldig overraskende for vi har 2 fra før og de har roet seg like bra hos pappa som hos mamma. Er ikke så populært hos pappa det for han er også av den typen som gjerne vil hjelpe til og er VELDIG opptatt av barna sine;) Har ikke noe mirakelmiddel men her gir ikke pappaen opp så lett. Jeg vil gjerne ta over når hun skriker og ikke roer seg, men han gir seg ikke med det første. Han går med henne i alle mulige stillinger og siste løsning er å kle av henne, ta av bleia, da er det stilt;) Har begynt å trene og igår gikk jeg faktisk fra dem mens hun var våken... Må jo bare vennes til det, det er jo pappaen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå