Sine Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg lurer på om det finnes noen som fullammer i hele seks måneder før de begynner med mat, eller pleier alle begynne litt før? Jeg reiser bort i påsken og kommer hjem på seksmånedersdagen. Kan jeg trygt vente til vi kommer hjem hvis hun legger godt på seg?
shari_z Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg fullammet min eldste til hun var 7,5 mnd - ikke engang smaksprøver før det. Og jeg skal fullamme babyen til hun er minst 6 måneder. Så lenge babyen din vokser som hun skal, så er det helt greit - og anbefalt - å fullamme i 6 måneder.
*tybber* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg fullammet nesten frem til 10 mnd jeg, så det går veldig fint! ;o) Gutten min ville ikke ha noe annen mat, bortsett fra et par biter brødskive i løpet av dagen, frem til 10 mnd.
Elsker jenta si<3 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jenta mi er 5 å en halv måneder nå,og jeg har planer om å fullamme så lenge som mulig. Men jeg har begynt å la henne få smake fruktpure nå da,for hun er så utrolig opptatt av oss npr vi spiser,så hvorfor ikke la henne smake å
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Med jenten min så begynte jeg med grøt når hun var 3 1/2 mnd...hun var ikke fornøyd med bare pupp og tok ikke flasken heller så kunne ikke gi mme. Nå er gutten min 4 mnd idag faktisk og han er veldig fornøyd så langt med bare mm og jeg kommer fullamme så lenge det går og begynne med grøt/middag ved 6 mnd.
Girlygirl83 Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Min er snart 4 måneder, og fornøyd så langt med bare pupp. Håper på å kunne fullamme til 6 måneder...
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Gutten min er seks måneder om to dager, og han har såvidt begynt med litt smaksprøver nå. Foreløbig bare brekker han seg, så det kan nok ta litt tid før jeg får i han en hel t-skje Men det er jo ingen hast så lenge han legger fint på seg og er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå