FrøkenJ Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Skal ha en kur nå pga infeksjon. Noen som vet???
ipeggy Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg går på en penicilin-kur nå pga brystbetennelse, og det har ført til at jeg må gi mme imens. Legen min sa at melken min kunne smake ekkelt pga penicilinen, og det ser det ut til at mini synes også. Han har nemlig kastet opp etter hvert måltid jeg har prøvd å amme, mens mme-måltidene holder seg nede. Utrolig surt å ikke kunne amme, men jeg håper det blir midlertidig! Når det er sagt, så er det trygt å amme mens man går på penicilin. Men prøv deg frem, du kommer nok til å merke det om melken er blitt "sur"...
FrøkenJ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 OK. Tusen takk for svar. Har nettopp sluttet med cerazette pag av lille snuppa reagerte slik,så da er det vel på ann igjen...søren og... Har nettopp fått opp igjen mm produksjonen...har betennelse i en visdomstann som må vækk for jeg kan fjerne den... jaja..får ta den som det kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå