Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg insiminert for første gang. Etter pergotime kur klekket jeg to egg og ble insiminert fredag og lørdag for en uke siden på Nordica. Har fått vite at jeg kan teste meg førstkommende fredag da er det gått 14 dager... Klarte ikke holde meg og testet i dag med negativt resultat. Føler meg gravid- psyken er slu.. Ømme bryster og små uggen om kvelden.. Huff tenker at det fremdeles er håp. Er det andre som har erfaringer med å teste for tidlig? Håper fremdeles:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snurri!

Jeg tror det kan være for tidlig å teste. Med clearblue vises hcg 3 dager før. Det kan være at du har for liten produksjon av dette enda. Mange tester ikke positivt før det akkurat har gått 14 dager og noen senere enn ikm også. Så tror du kan slappe av foreløbig!:)

Jeg testet positivt den dagen jeg skulle hatt mens, og da var det en svaak lyserosa strek. Kunne nesten ikke se den!

Jeg leste på profilen din, og har det på mange måter som deg. Jeg har mistet to ganger. Første gangen var med kjæresten, men han ønsket seg ikke barn, så det ble slutt..

Nå venter jeg på å komme meg til Dk igjen for ny insem.

Lykke til, få høre hvordan det går da!:)

Skrevet

Hei Kath:-)

Tusen takk for svar. Kjente jeg trengte noen likesinnede å prate litt med. Ventetiden er lang. Leste bruksanvisningen etterpå og ser at jeg i tilegg til å teste for tidlig også skulle ha brukt morgen urin hvilket jeg ikke gjorde. Nå skal jeg holde ut til fredag og krysse alt jeg har for at det går bra:-)) Håpet er der fremdeles! Bruker du Stork eller Nordica? Selv brukte jeg Nordica og kommer nok til å bruke dem igjen om dette ikke går bra. Veldig trist å høre at du har mistet to ganger, jeg vet alt om hvor tøft det er. Krysser fingre og tær for at du lykkes på ditt neste forsøk:-)

Snurri:-)

Skrevet

Hei igjen!

Ja den ventetiden er laaang! :) Og ekstra lang blir de 14 dagene man venter på å teste..he-he, det er helt utrolig!,man går jo bare rund og kjenner etter symptomer!

Jeg bruker ekstra lang tid på dette prosjektet da jeg har bare en eggleder igjen. Det første svangerskapet var i egglederen, så den måtte fjernes helt.. Nå har jeg hatt eggeløsning to ganger på feil side... Men man lærer seg å ta det mer med ro etterhvert, hvis ikke blir det fryktelig slitsomt dette prosjektet her.. Jeg har vært to ganger i danmark. Første gangen var jeg på Stork og andre gangen på Nordica. Jeg kommer til å bruke Nordica neste gang også. Synes det går raskt og greit der!:)

Nå krysser vi fingrene for at du er gravid:) xxx

Noen flere symptomer da?

Skrevet

Hay:-)

Ja kjenner symtomer hele tiden og håp og bekymring veksler om plass... Symtomene er såre bryster, murring i livmor, tett nese, humørsvingninger, uggen om kvelden he, he Jeg er nok istand til å påføre meg selv inbildt svangerskap..

Nordica virker veldig bra på meg, så om det ikke blir liv så forsøker jeg nok dem igjen til sommeren. Synd Sterling gikk konkurs- dyrt å fly med SAS i og med at en ikke kan planlegge turen lang tid i forkant.

Får du hormoner eller prøver du uten?

Snurri:-)

Skrevet

Hei igjen!

Hører symptomene er på plass! he-he.;) Klarer du å vente med å teste til i morgen da?

Jeg er i super humør i dag. Har vært på ultralyd hos gyn akkurat, og jeg får eggeløsning på venstre side denne gangen, så da blir det tur til Dk!!:)) Endelig etter å ha hatt to ganger på feil side etterhverandre.

Blir vel å reise onsdag tenker jeg! Bruker ikke hormoner eller egeløsningssprøyte. Det har gått fint uten, og syklusene mine er veldig jevne. Gynekologen min fraråder hormoner, for da hadde det blitt for mange folikkler, og det hadde vært vanskelig å vite hvilken som var dominant og på hvilken side.. Er litt komplisert hos meg he-he. Hva med deg? Bruker du hormoner?

Jeg pleier å reise med Norwegian. De er billigere enn SAS.:)

Skrevet

HURRA :-))) SÅÅÅ bra da! Skal krysse alt jeg har å krysse for deg!!

Jeg hadde ikke eggløsning så jeg fikk pergotime en mild kur. Skal teste i morgen og du kan tro jeg er spent. Håper det er liv!!!

Jeg dro med SAS. Norwegian drar via Gardemoen og jeg orket ikke laaaang reisetid:-) Håper jeg slipper å dra ned igjen,men gjør det til sommeren om det ikke gikk!

Snurri :-)

Skrevet

Testet i dag morges. Dessverre negativ. Veldig lei meg

Skrevet

Huff så dumt :-(

Trøste klem fra meg

Skrevet

Ååå nei, så synd! Klart at du er veldig lei deg nå :( Har du fått mensen da? Jeg kan trøste deg med at det er værst den første dagen, så føler du deg nok bedre dagen etter.. Det går på neste forsøk!

Trøsteklemmer fra meg også!

Skrevet

Ja huff- det er en tung dag selv om jeg jo viste at dette er som russisk rulett.. Har ikke fått mensen, men har ikke mye håp- det er tross alt 14 dager siden insinamasjonen. Trøster meg med at det kan lykkes neste gang. Satser på Dk når skatte og ferie pengene kommer.

Nå krysser jeg fingre for deg kath.. At det lykkes for deg denne gangen :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...