Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magen blir hard som en ball, det er ikke vondt, men ubehagelig. Får det når jeg er i aktivitet. Det beste da er å slappe av, men hvor lett er det når en har masse å gjøre....

Har du fått dag for KS? Når har du termin? Jeg har termin 15 mai. Skal få akupunktur tre uker før, så jeg håper å slippe overtid. Forrige gang gikk jeg 14 dager over. Det er kjedelig.

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Denne gangen har jeg hatt litt problemer med å bestemme meg for om jeg skal gå for fødeloftet eller føden. Jeg var på fødeloftet sist (1.5 år siden) og det var en utelukkende positiv opplevelse. Jeg er skeptisk til smertestillende som epidural siden det er i ryggmargen, men en trenger vel ikke smertelindring selv om en er på føden. Mitt hovedargument mot fødeloftet denne gangen er at du må ut etter 1 døgn og etter fødsel på føden kan du være på hotellet opp til 3 døgn. Forrige gang ville jeg bare hjem etter fødsel, men det er jo greit å ha muligheten til å bli hvis ikke amming har kommet i gang, det er en vanskelig fødsel etc. Samtidig så er fødeloftet så attraktivt i forhold til omgivelser og personale. Andre som er usikre?

Et av mine argumenter for hotellet er faktisk at de har TV der. Dessuten er det fint med deilig bad. Mannen min og meg har anledning til å sove der sammen også for vi har fått barnevakt samt spise i restauranten. Er veldig sosial og håper de jeg treffer på min vei som er i samme situasjon har lyst til å prate litt, ikke bare sitte på hver sitt bord.

PS! En må ikke ha smertelindring fordi om man er på føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...