Katsi Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Er dere fornøyd/misfornøyd?? Tror jeg må kjøpe ny... Hadde arvet en supernova men tror den trenger nye batterier og det koster 400 så tror det er like greit å kjøpe en ny. Vet jo ikke om den er ødelagt el om det er batteriet og gidder ikke kaste penger ut av vinduet;)
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Vi har Doro sin, med en ekstra foreldreenhet..Kjempefornøyde:)
Nagilimia Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 *dytter* Skal til Sverige i morgen og kjøpe Trodde liksom Super Nova var "the one"....?!
Katsi Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Det trodde jeg også! Fikk svar fra ei her inne da jeg spurte om batterier til Super Nova og hun slet også, den var bare 6 mnd...
Katsi Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 Mannen min har veldig lyst på TopCom siden den fikk best i test for et par år siden og ikke er dyr. Men har lest et par steder at den ikke er så veldig lydsensitiv og at babyen må hyle skikkelig for at det skal slå ut på babycallen. Hvordan har din vært der??
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er veldig misfornøyd med min topcom, kjøpt på clas ohlson. Trodde ikke jeg skulle bruke den så mye, derfor kjøpte jeg den. Men angrer hver dag og jeg vurderer sterkt å kjøpe Nova sin, enten super nova eller vision nova!!
Litjmora Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Har den billigste man får på chlaes olsson, mener det var 200kr for den. Er fornøyd med den ja det eneste minuset er at det bare er en strømadapter, slik at det går endel batterier(fordi jeg ikka har kommet så langt å kjøpt oppladdbare).
...♥... Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Jeg kjøpte en TopCom på Clas Ohlson. Vi er kjempefornøyde med den! Både foreldreenheten og babyenheten går på batteri, men kan også brukes med ledning, slik at den går på strøm. Lyden kan justeres, slik at babycallen kobler inn bare jenta vår rører litt på seg i sengen. Vi kjøpte denne pga at den var billig, og at vi sannsynligvis ikke kom til å bruke den hver kveld uansett. Nå er den likevel i bruk hver kveld, og vi er kjempefornøyde! Eneste negative jeg har å si om denne, er at vi noen ganger tar inn andre babycaller, walki-talki(?) og noe som hørtes ut som politiradio ("vi drar videre når vi er ferdig med dette oppdraget...over..")p Og igår hørte vi på noen som hadde en samtale på russisk.. Men det tror jeg er typisk for alle babycaller, så kan ikke si at det plager oss:)
Vinden blåser Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 gå inn på finn.no der er det flere som selger sine brukte super-nova'er til en billig penge
Vinden blåser Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 nå kommer Clas Ohlson til å bli nedrennt av 14 år gamle jenter og gutter som vil lytte på politiradio ;-)
Vinden blåser Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 men det er ikke typisk for alle nei.. vi har super nova sin og har aldri vært plaget med at andre kobler seg på... husk at om du hører andre kan de andre også høre deg.. jeg liker ikke tanken på at andre skal høre hva vi snakker om her hjemme....men det er jo bare meg da...
herola Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Kjøpte TopCom på Siba for ca.500,- Er veldig fornøyd med den. Kan stilles på ulik sensitivitet og har mange ulike kanaler. Har ikke fått inn andre (vi bor tett med mange andre småbarnsfamilier).
...♥... Skrevet 3. mars 2009 #15 Skrevet 3. mars 2009 Babycallen kobler jo ikke inn med mindre hun gråter, og da vil det jo bare være det de hører isåfall,... Vi bruker jo ikke å snakke på rommet hennes etter at hun har lagt seg liksom... Og foreldreenheten er bare enveis, så det er det ingen som hører:)
KarinB Skrevet 3. mars 2009 #16 Skrevet 3. mars 2009 vi har topcom og er kjempe fornøyde. Man må bare stille inn lydsensiviteten, så hører du alt eller lite, alt etter hva du vil! Har hørt flere som sier det der med lyden på den, men det stemmer ikke i vårt tilfelle! Da må det enten være en defekt en eller at de ikke har skjønt det med å stille på sensiviteten.
Nå da? Skrevet 3. mars 2009 #17 Skrevet 3. mars 2009 Vi har Nova Vision og er kjempefornøyd!! Litt kort batteritid dersom mottakerdelen har skjermen på hele tiden, men den går jo på strøm også og så trenger man sjelden å sitte og se hele tida. Veldig praktisk er den i hvertfall!!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #18 Skrevet 3. mars 2009 Glemte å si at tomcom foreldreenheten kun går på batteri, og jeg bruker denne på natten, og det er veldig plagsomt å bli vekket når han endelig sover godt av at jeg må bytte batteri på babycallen (fordi da piper den høyt og vips så er den tom for batteri). Vi har ganske høyt batteriforbruk. Vurderer om jeg skal slutte å ha på babycallen på natten, men føler meg trygg og sover bedre når jeg har den på!
Lunita_ Skrevet 3. mars 2009 #19 Skrevet 3. mars 2009 har supernova og er ikke så veldig fornøyd...den sliter med å finne signaler når jeg har den ute i vogna:/
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 Topcom er noe dritt!! funka ikke i det heletatt hos oss.. kjøpt Doro bm50 nå.. MYYYYYYYE bedre.. trenger ikke være redd for at vi ikke skal høre tuppa hvertfall.. er ganske lik philips avent i bruk å finesser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå