Idun Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Nå ligger snuppa og sover en ettermiddagslur som jeg har måttet "tvinge" på henne. Helt umulig å få henne til å "legge seg" frivillig nå, men hun trenger de få minuttene sårt så jeg går henne i søvn i bæresjalet. Ellers blir det bare tull ved kveldsmaten. Da nekter hun grøt og sovner midt i mme-flaska. Dvs lite eller ingen kveldsmat. Vet at denne luren må forsvinne snart, hun er 6 mnd, men hun trnger den ennå. Flere som må gjøre det slik? De styrer jo dette selv, men foreløpig tar jeg meg bryet med å bysse/gå.
Frøken Freken Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg legger henne halv fem og lar henne maks sove til kvart over. Altså bare en powernap - alternativet er en kjip kveld for både henne og oss. Ungene er forskjellige og trenger forskjellige ting.
lykkelig78 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jenta vår trenger en liten dupp sånn i halv fem tiden, ellers har vi et styr uten like. Hun er ikke spesielt fornøyd med det selv men når hun får ligge i vogna så får hun kanskje en halvtime på øyet, og det gjør underverker! Hun legger seg 18.30.19.00.
Idun Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Må dere bysse/rugge vogna, eller sovner de greit av seg selv? Snuppa her må virkelig bysses så det holder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå