Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HS rådet oss til å så smått starte med grøt til Lille Bo, så da tenkte mamman å gjøre så!

Men, ja det er jo alltid et men, hvilken grøt? Lille Bo reagerte veldig på kumelksproteiner da han var mindre, og jeg har så smått så smått begynt å innføre dette i kosten (min) igjen, a la én liten osteskive om dagen, eller litt smør i stekepanna. Dette går foreløpog veldig fint, men om den lille magen vil tåle alt melkepulveret det er i de fleste grøter vet jeg ikke ...

Tenkte derfor kjøpe en grøt uten melk, som jeg selv kan blande ut med mm. Vet dere om en grøt uten melk?`Og hvor jeg får kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her serveres Nestlé maisgrøt. Kjøpt på butikken. Den blanes kun med mm eller mme. Så da kan du jo starte med mm for deretter å evt. introdusere litt mme etterhvert for å se om han tåler det. Maisgrøten vi bruker er for babyer fra 4 mnd.

Lykke til!

Skrevet

Slenger meg på her.... Skal begynne med grøt snart, og lille tass er 5 mnd nå. Har kjøpt maisgrøt og skal blande med mm. Bare lurer - pumper dere til hvert måltid for å blande i grøten? Eller har dere mm i fryseren? Det har ikke jeg, så lurer på hva som er mest praktisk (kommer til å bruke grøt til å blande med vann etterhvert)?

Skrevet

Holle Babygrøter kjøpt på helsekosten er veldig greie, der kan du velge om du vil ha mm eller vann i :) De har vi brukt hele veien og er veldig fornøyde. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...