.:(HerQ):. Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har hatt litt problemer med ammingen, og har derfor brukt skjold frem til nå, lillemann er seks uker. Nå klarer jeg å amme han uten (mer eller mindre). Dagen jeg sluttet med skjold begynte han å gulpe etter HVERT eneste måltid, og gjerne i en times tid etter han har fått mat også. Det er ikke mye som kommer hver gang, men han driver og jobber fært med å få det opp. Ikke sur eller grinete.. Og han raper bra etter hvert måltid også.Hva har skjedd, eller hva gjør jeg galt? Han legger kjempebra på seg, så det er ingen fare mtp det, men det er jo kjedelig å skifte på meg og han fire fem ganger i døgnet da...
Idun Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Sånn var vår snuppe også. Hun var helt lekk! 4 bodyer før klokka 12 på dagen var ikke uvanlig og et drøss med gulpekluter. Hun plagdes ikke av det og HS sa at for noen er dette helt naturlig. Etter 4 mnd bedret det seg betraktelig, men da begynnte hun også å spise mindre... Tror lukkemuskelen begynte å fungere da sånn at hun merket bedre når hun var mett. Hun har det helt fint nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå