Kathsy Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Lillegutt er to uker allerede og vi har fortsatt ikke klart å bestemme oss. Hvilket navn liker du best?
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Absolutt Isak. Ulrik er bare kjempetungt å si, overgangen mellom L og R er så vanskelig. Kasper er litt for barnslig.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Kasper. Ulrik er uglenavn og Isak liker jeg ikke fordi jeg har dårlige assosiasjoner (aner ikke hvordan det skrives) til det navnet.
MirandaC Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Kasper eller Isak Ulrik er jeg ikke så glad i. Isak er vel egentlig det peneste, men på engelsk kan det bli litt ''I-suck''. Eks. Isac, my brother .... (I suck my brither) .. hehe, men absolutt pent! Kasper og
MamsenTilAva Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Fine navn alle 3, men tror jeg synes Ulrik er finest:)
Kathsy Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2009 Takker for svar Ikke lett dette. Min mann vil helst ha Kasper, og ville ha det til storesøster om hun var en gutt. Jeg synes alle er fine og har ingen klar favoritt. Ville gjerne hatt Gustav, men det er helt uaktuelt, dessverre. Hmm... må tenke litt mer...
ma-85 Skrevet 6. mars 2009 #14 Skrevet 6. mars 2009 Ulrik, tror jeg. Liker absolutt ikke de to andre. Ulrik er helt OK.
Hvitkløver2020 Skrevet 10. mars 2009 #17 Skrevet 10. mars 2009 Ulrik er fint!..eller Kasper, men det er det så mange som heter. Ulrik er topp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå