Gå til innhold

Vedr. forkjølelse (3,5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden vår er 3,5 mnd og har blitt forkjølet. Det er nok mammaen som har smittet ham... Sukk. Før eller siden måtte det jo komme, så kanskje like greit å hoppe i det.

På dagtid er han i godt humør, hoster litt og jeg tror etterhvert at det vil komme noe snørr (foreløpig sitter det for langt opp i nesa til at nesesugeren har noen effekt). Jeg gir ham saltvannsnesedråper for å åpne opp i systemet. Han har ikke feber. Jeg vurderer allmenntilstanden hans til å være bra, bittelitt redusert. Han spiser noe mindre enn normalt, men ikke for lite (mme). På kveldstid er han selvfølgelig noe urolig når han skal legge seg. Han får nesedråper for spedbarn + saltvannsdråper ved behov utover natta. Men i natt våknet han og var veldig urolig; litt snørrete, hoste, men det kom også noe "skum"/spytt fra munnen. Vanskelig å si om det kom fra munnen eller halsen... Han fikk litt mat og sovnet greit etterpå. Jeg har sett at han gjør dette på dagtid også, men i mye mindre grad. Jeg lurer da på; hva er dette, og er det vanlig ved forkjølelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...