Gå til innhold

Dere som regner ml mme og grøt osv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke har kontroll i det hele tatt jeg! Kan jeg ødelegge ungen min??

Jeg ammer henne stort sett mest, også får hun en posjon grøt (6 mndrs grøt, vi har tyvstartet=/ ) på kvelden. MEN noen ganger er det ikke nok melk i puppene så hun får 1-3 flasker om dagen, alt ettersom hvor mye melk og hvor mye pupp hun vil ha..(vi sliten litt med puppinga, vil ikke ha)

Når hun får flaske får hun 140 ml ca, og drikker opp alt.

Skal jeg begynne å telle jeg også??

Blir litt redd for å ødelegge henne her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE begynn å tell. Det kommer ingenting godt utav det, bortsett fra angst og nevroser.

Legger barnet fint på¨seg og er fornøyd så får det også nok mat.

Hilsen sjefstellersken. Som forøvrig har et friskt og fint barn.

Skrevet

TUSEN takk for det svaret! =D

Hun legger på seg fint, og er blid som en sol dagen lang! =) (nesten da)

Får litt angst av å lese her inne noen ganger må jeg si, men jeg har blitt flink til å ignorere! Tydeligvis ikke flink nok!

Skrevet

Nei, for guds skyld! Ikke begynn engang! Med mindre det er snakk om undervekt.

Hilsen telle-nevrotiker'n (som alltid har kulepenn og papir klar)

Skrevet

Og der så jeg at jeg har en sjelsfrende i Frøkna over her. Takker høyere makter for at jeg ikke er den eneste tullekoppen i dette landet. Haha!

Skrevet

Hehe =) så bra at jeg kan slappe av og ikke telle! =) Utrolig beroligende!

Skrevet

Jeg teller, men gjør det litt på gøy også- blir ikke nevneverdig nevrotisk el nervøs av det egentlig! Jeg mener, hun drikker så mye hun vil ha, jeg VET jeg har nok melk til henne fordi hun får flaske, og uansett; hvis hun ikke hadde fått i seg det hun skulle, hva kunne jeg vel gjort med det?? Ingenting! Kan ikke begynne å mate gjennom sonde heller hehe..Nei, de spiser nok akkurat så mye som de selv trenger, selv om det ikke nødvendigvis følger skjemaet:)

Skrevet

Uff nei ikke begynn med det.

Jeg har fra dag 1 notert hvert eneste klokkeslett og hvor mange ml hun har spist :/

Hun er 10 uker nå og det er vell 2 uker siden jeg klarte å slutt med denne tvangshandlingen.

Så lenge hun legger på seg fint skal du ikke tenke på det! :)

Tror ikke man kan ødelegge dem altså (men jeg tenkte sånn jeg også i begynnelsen)

Skrevet

Huff =/ Det må være slitsomt å bare MÅ notere hver gang! Jeg gjorde det i en uke når tuppa hadde gulsott og måtte spise hver 3 time, da måtte jeg notere hvor lenge hun lå til puppen..

Men nå er hun 5 mndr (i dag, men egentlig den 30!)

Og vi har begynt med grøt og hun får litt erstatning som sagt..

Men jeg tror jeg bare fortsetter slik vi gjør jeg=)

Spiser litt pupp og litt flaske+ grøt på kvelden=) Hun er fornøyd og blid!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...