grace&hope Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Må mannen ta kromosomtest før vi får begynne med IVF? Leste på en gammel tråd at det tok 8 uker å få svar på en sånn test? Takknemelig for svar, mye man skal lure på:-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Vi fikk beskjed om at der tok 7-8 uker å få svar på. Jeg tok prøven 26. nov og fikk svar 7. jan. Samboeren min tok prøven 10. des og fikk svar på den 19. jan. Vår ble tolket i Tromsø.
akicha Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Mannen din må nok også ta kromosomtest ja. Men, det står at det kan ta OPPTIL 8 uker (lurer på om vi fikk beskjed om 12?), dvs at det noen ganger KAN ta så lang tid, men ofte kortere. Svarene kom til min gynekolog, som ikke fortalte meg når svarene kom, så jeg vet faktisk ikke hvor lang tid det tok.
grace&hope Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg ringte sykehuset, jeg... og de sa at de bare tok kromosomtest hvis det var snakk om dårlig sædkvalitet. Mannen min har fine svømmere, så slipper vi vel det da. Blir litt forvirret, for man får høre så mye forskjellig:-) Men tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå