Vivan Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei. Ønsker å vite hva 1 - 1,5 åringene deres ikke kan klare seg uten. Lekene de aldri blir lei av. Den som virkelig var verd pengene!! Noen?
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg har en jente som er nesten 1,5 nå. Det har variert litt, en periode med det ene og en periode med det andre. Det som har blitt lekt mest med de siste månedene nå er følgende: -vesker og en leketelefon samt lekenøkler -duplo -hinkel pinkel dukken og en vanlig dukke -xylofon, "piano", marracas og rytme-egg -stablekopper, puttekasse, klosser og stableringer -en traktor med dyr på henger som kjører, lyser og tuter Nå i det siste ser jeg at hun blir stadig mer opptatt av småsaker som skal pusles, plukkes, trykkes og puttes samt leker til å trekke etter seg/skyve rundt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Duploklosser er en evig favoritt her, blir aldri lei
MrsV Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Min sønn på 18,5 mnd elsker: -Puslespill -Bøker -Putteklosser -Modeler kitt -Makka Pakka bamsen sin -Tussi bamsen sin
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Her har vi en blivende fotball stjerne:-) Alle former for baller (store og små) er en slager, blir aldri lei av å sparke og drible ball gjennom hele huset. Skal sies at faren har medvirket endel til det, har prakket på han baller fra han var noen mnd gammel:-) Utover det er det biler og duplo.
Labambie Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Her er det Hinkel Pinkel som vi bestilte fra England som er den største favoritten. Den er endel større enn den man får kjøpt her i landet. Hun har funnet "knappen" på leggen hans og trykker, danser og synger med når han synger. Ellers er det Duplo som også er veldig poppis her. Har plukket ut de minste klossene da hun putter disse elegant inn i munnen og lukker leppene bak.
Vivan Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2009 Virker som at Duplo går igjen som en bra investering.. Spør fordi jeg har ikke lyst å ha/kjøpe for mye leker. Altså så mye at hun drukner i dem. Det er både uøkonomisk, unødvendig og ikke minst uheldig for miljøet. Derfor er det greit å kjøpe færre leker som er bra. 1 årsdagen er rett rundt hjørnet, og vi endte opp med gåvogn fra Brio + sånn bil til å sitte/rulle på + en pekebok og et piano med dyr som beveger seg. Håper det blir bra. Kikket på Duplo og, men hun er nok ikke helt moden for det enda. De begynner på 1,5 år. Og tulla er født 2 mnd for tidlig i tillegg så hun henger kanskje bittelitt etter enda. Takk for svar så langt. Tar gjerne mot flere gode ideer da :-)
lille sprelle Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har tenkt til å gå for de store "klassiske" duploklossene som ønske - runder ett år snart her også. (hun er forresten også prematur, men de store klossene blir jo snart morsomme om de ikke er det med en gang - de kan jo f.eks. brukes til å kastes veggimellom og slås sammen og puttes i en eske og tas ut osv.. hehe)
<3Lykkelig<3 Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Leke Keyboard Bamse hun har fått av meg Gåbilen som spiller musikk Tog som går av seg selv og som spiller musikk
tvilling73, 05/07 Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Her er det bilen som hun kan sitte på, men som hun kjører rundt med, det har hun gjort siden hun var 13 mnd. Ble så avhengig av den at hun slapp seg ikke før hun var 16 mnd :-) Ellers kjøpte jeg legobord på tilbud, og hun elsker å stå med det å holde på med duplo. Dukken til storesøster drar hun på, å kjører vogn BALL er også en fin ting. Kopper og kar, og storesøster sitt kjøkken er veldig mye brukt. Bøker leser hun. Men jeg trenger ikke ta med meg noe av dette på tur, vi var på fjellet og da var jeg på forhånd og kjøpte en ny tralle på Biltema til 54 kr, hadde en til 3 åringen, så nå har vi to på hytta, og de er mye i bruk. På fjellet er det også en sånn fisher price pengemaskin eller hva det heter, og den syns de begge er topp.. Kjekt det som andre har -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå