Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å prøve dette, selv om baby er 5 mnd (om en uke..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spår at du om kort tid vil få en rekke innlegg på tråden din der fanatikerne viser tl forskning som sier at barn utsatt for Ferbers blir psyksik syke som voksne. Enjoy!

(Har ikke prøvd den selv, siden jeg har et barn som er veldig lett å legge, og kan derfor heller ikke ta stilling til om jeg ville tydd til metoden om jeg var sliten nok. Er i utgangspunktet litt skeptisk.)

Skrevet

Jeg får helt angst av å se den lille skjønnasen min ligge å gråte.

Sutre, klage og protestere litt, det er han derimot ganske så flink til, og det må han gjerne gjøre. Alene også.

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig til å la henne gråte for seg selv jeg og.. Må bort med en gang.. Men når vi legger henne på kvelden vræææler hun selv om vi er i rommet og trøster og koser og holder på.. Så intens gråting blir det uansett...

Har bare vurdert det, tenkte å sette meg litt inn i det først uansett... Men, legging er et mareritt og alle råd taes imot med takk...

Skrevet

Babyen deres er for liten enda- synes IKKE du skal bruke den metoden...

Skrevet

Jeg har ei venninne som omtrent forkynner metoden for de fikk så bra resultater av det. Det hører med til historien at de var despererate. Jenta hadde kolikk til hun var 4 mnd. De klarte ikke å bryte mønsteret hun var kommet inn i. (Blant annet samsoving og byssing)

Det skal også sies at de endret litt på tidsintervallene. Hun synes de var for lange, spesielt den første natta. Men det viktigste er å "bestemme" deg på forhånd hva du vil og skrive ned "oppskriften".

Hun brukte veldig vennlig stemme når hun sa natta

De brukte bare 2 netter, men hun sovna ikke før hun var utmatta den første natta. Den andre natta tok det kortere tid og 3. natta trengte hun ikke gå inn.

Ei venninne av henne orket ikke å gjennomføre metoden for den ble for tøff, og alt ble værre etterpå... Så tror det er viktig å tenke seg nøye om før man begynner.

Skrevet

Der stod det mye lærerikt! Takk!!

Skrevet

Ja, synes det er greit å hjelpe hverandre her på forumet til å se "begge" sider av en sak, og ikke bare gi min personlige mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...