Gå til innhold

Hva er den ultimate vogna?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Ser etter en vogn:

- lett å slå sammen

- blir liten slått sammen

- egen bagdel

- helst 4 hjul, hvor de fremre er store og svingbare(ikke små hjujl som blir vanskelig på vinterføre og i skogen)

- sete til å sette begge veien

- evt vendbar håntak

- regulerbart håndtak

Men åpen for tipd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139732827-hva-er-den-ultimate-vogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er Bugaboo cameleon den ultimate vogna, og den jeg har vært aller mest fornøyd med pga. de flotte funksjonene.

Denne vogna fyller alle dine kriterier (som du nevner) bortsett fra det at du ønsker større svingbare forhjul. Du vet at man får vinterhjul (luftdekk som også kan brukes i terreng, og som ikke er svingbare) til Bugaboo?

Se på vogn som heter Mutsy Urban med den største bagen...den er fortsatt ikke diger men akkurat stor nok. De har 4 hjul som er luftfyllt for godt grep på både snø å grus, den blir liten som sammenslått, kan utvides til søskenvogn med søskensportsdel, den er ikke tung og har svingbart understell som kan låses som en vanlig vogn hvis man ikke vil ha sving (f.eks på slaps). Den tar liten plass i bil og justerbart håndtak.

Jeg styrte unna de vognene med to hjul fremme som ikke har lik avstand som de bak, for da må man i snø kjøre opp 4 spor på en måte!! Det er mye tyngre!! Så slenger de rundt som handlevognhjul når det blir litt motstand.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...