Hvite due Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hallo alle sammen:-) Juhu!!!!! Yes yes....JEG ER GRAVID!!!!!! Jeg kan ikke tro det......jeg skulle teste på onsdag men tyvstartet og testen slo positivt både igår og idag!!!! Dettte er fantastiskt!!!!!!!!!! oy oy oy....... Jeg er på mitt fjerde icsi forsøk og det er første gang jeg blir gravid. Nå håper jeg bare på at det holder....det er enda 8 uker til jeg er i uke 12.... Lykke til alle andre i uke 8 gjengen og selvfølgelig alle andre på forumet!!!! Jeg hadde sagt at jeg orker dette kun ut året hvis ikke fikk vi legge alt på is, MEN nå er det ordnet. Jeg skal på ultralyd 23 mars hos Hausken og da får jeg vite om det er ett eller to hjerter som banker....Jeg satte inn to egg. Masse klemmer fra meg!!
Bethenc Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer kjempe masse! Vel fortjent! Kos deg masse nå da!og ta vare på deg selv.)
mamamia Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 GRATTIS Hvite due, så heldig du er! Jeg tok en ny QR test i dag morges. Samme svake streken som i går. jeg tør bare ikke å ta CB, vil ikke se "ikke gravid" lyse mot meg... Ja pysete. Men imorgen tidlig skal jeg ta den altså. Bare tull med de der som er så svake at man ikke vet om man ser synes, skygge eller hva det er. Kooooos deg så innmari masse med den store gledelige nyheten.
kengurumamma Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Grattis til deg;) Kor artig da! Håper jeg får oppleve gledestårer i morgen da jeg skal teste meg. kos deg masse!!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer og kos deg med graviditeten )
Sarah70-har 2 gull Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye! Så hyggelig å lese når noen lykkes!!
Rose69 Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye :-) Dette var jammen vel fortjent,vennen !! Masse lykke til videre! Og så spennende med 2 egg da :-)
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk:-) jeg er så glad så glad:-) Skal prøve å ta vare på meg selv....vi har kjempet i 2 1/2 år og endelig ble jeg gravid.
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2009 Ja, jeg er kjempeheldig:-) ååååå jeg er såååå spent på deg. Håp håpe at du også er gravid!!!! Det hadde vært utrolig kjekt. Jippi, ja jeg skal kose meg.
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2009 Tusen tusen hjertelig takk!! Ååååå kengurumamma, vi satser på at du får positiv test imorgen!!!! Tvi tvi:-) PS! Få håpe at du får noen timer med søvn.
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2009 Takk lillibie!! Jeg skal kose meg med graviditeten:-) Får bare håpe at alt går bra.....men jeg føler meg iallefall gravid.
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2009 Tuuuuusen hjertelig takk:-) Vi har holdt på i 2 1/2 år og forhåpentligvis blir det baby i november.......
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2009 1000 hjertelig takk for gratulasjonene! Ja, jeg trenger alle lykke-ønskningene jeg kan få. Håper på det beste:-)
Leieboer funnet! Skrevet 2. mars 2009 #15 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye!! Håper jeg kan juble like høyt som deg i morgen... :-)
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2009 Hei Rose*snart klar igjen*. Dette er bare helt uvirkelig...tenk at jeg er endelig blitt gravid...!!?? Når en holder på i flere år og tenker på når en skal sette sluttstrek. Disse forsøken har vært en berg og dalbane som virkelig har sett spor hos meg. Men en har alltid det lille håpet og da står en på litt til. Vi hadde bestemt oss for å avslutte med forsøk i des 2009. Heldigvis har jeg blitt gravid nå og slapp(forhåpentligvis) å holde på helt til desember. Tusen takk for lykkeønskningene. Det vil jeg/vi trenge:-) Det hadde vært utrolig kjekt med tvillinger, men bare det blir en baby så er vi kjempe glad.....hi..hi hadde vært travelt med to men kjekt....ultralyd 23 mars.
Hvite due Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 2. mars 2009 Takk takk:-) Jaaaaa, jeg håper inderlig at du kan juble like høyt som meg i morgen!! Masse lykke til:-)
Regndråpe Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer!! Virkelig hyggelig å høre at det klaffet denne gangen :-) Jeg skal teste i morgen tidlig. Håper å slå følge med deg inn i 1. trimester klubben :-)
MK73 Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye!! Kos dere masse med den voksende spiren. Det er virkelig et mirakel det som skjer, og for oss må man også si når det først skjer :-) Prøv å ikke bekymre deg mer enn nødvendig. Klem fra meg
Håper på nytt 34 Skrevet 3. mars 2009 #21 Skrevet 3. mars 2009 Gratulerer så mye med den lille spiren. Veldig hyggelig å høre at dere lykkes etter så mye slit. Det er deg vel undt Kos deg masse fremover. Fikk selv negativt i dag etter 3 ICSI og 3 fryseforsøk, men da hjelper det godt på å høre noe solskinnshistorier. Det motiverer og vi skal ikke gi oss... Får satse på at det sitter neste gang istedet...
Hvite due Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #22 Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk Regndråpe:-) Jeg setter utrolig pris på gratulasjonen:-) Håpe, håpe, håpe at du er gravid når du tar testen i morgen:-) jeg heier på deg!!! Lykke lykke til:-)
Hvite due Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk Chaiemae:-) Du er så snill som gratulerer meg.....håper det snart blir din tur!!!!! God god klem
Hvite due Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 3. mars 2009 Takk, takk og tusen takk! Ja, dette er virkelig et mirakel....det har ikke gått helt opp for meg.... Jeg håper bare at alt går fint. Alltid noen bekymringer...... Det som jeg tenker litt på nå er om jeg er litt overstimulert. Jeg er så oppblåst, har ubehag og er så stor i magen....går det ann å være overstimulert nå?
Hvite due Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #25 Skrevet 3. mars 2009 Hei hei:-) Takk for gratulasjonene:-) Såååå trist at du ikke ble gravid....jeg blir så lei meg på dine vegne. Ja, en har til tider lyst å gi opp men det er vanskelig å gi opp håpet. Vi klarte det og da kan dere også klare det!!!!! En dag blir det din tur. God klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå