Gå til innhold

påvist nakkefold på 4mm

an

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!jeg er 29år og fått påvist en forøktnakkefold på 4mm,jeg var på riksen og fikk tatt en morkake prøve og må nå vente en hel uke på å få høre om det er noe galt.er det noen som har opplevd lignende?og hvoran gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg bare lykke til!

Om det er downs, så vil jeg bare si at det slett ikke er verdens undergang. Lykke til! :-)

Skrevet

det viste seg at det ikke var downs heldigvis,men venter fortsatt på resten av resultatet om det eventuelt kan vere en gene feil,dette er en tung vente tid,noen som vet hvor stor betydning dette kan ha?men takk for noen oppløftende ord,det hjelper litt.

Skrevet

Forstår godt kor vanskeleg ventetida er no. Var akkurat der du er no i november. For vår del gjekk det ikkje bra. Vår lille jente hadde eit ekstra ringkromosom, og døde i magen etter nesten 16 veker, før vi eigentleg visste kor alvorleg dette var.

Ønsker deg all mulig lykke til. Har høyrt fleire lignande historier med lykkeleg utfall. Håper di historie vert ei av dei!

Har to, nummer tre bur i hjartet.

Skrevet

huff!det hørtes jo helt grusomt ut!god hun bor i hjertet deres og håper dere en dag også kan få fylt det med ren glede.

Skrevet

endelig kom svaret!og alt er som det skal,takk og pris!så nå er det bare å vente til prinsessa vår er klar!gleder meg sååå mye!

Skrevet

Såå bra! :-)

Nå kan dere endelig slappe av å nyte graviditeten, etter noen sikkert forferdelige uker!

Klem! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...