Gå til innhold

Kan jeg få litt hjelp?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt umulig å si da sædcellenekan overleve i dagesvis inne i livmoren og det for de fleste er umulig å si helt eksakt når man har eggløsning.. Du har hatt samleie med to stk innen samme tidsrom og det er da umulig å si hvem som er far. Du må nok vente til barnet er født og ta DNA prøve da..

Hei:).

Først lurer jeg på om du hadde sex med både A, og B.. samme søndagen?

å om du hadde det, tror jeg det er A som er faren.. siden du hadde såpass mye sex med han i tiden før.. å om du har hatt utløsning med A alle disse dagene, kan jeg nesten si sikkert at det er A.

Hans spermer er allerede inni deg, å da EL intreffer.. så blir du mest sannsynligt befruktet da:)

Jepp.. ikke veldig stolt av det, men ja, hadde sex med begge to på søndagen, altså i går.

Var ute natt til søndag, møtte B, som jeg kjenner godt og som jeg surra med en gang i tiden og hadde sex med han søndag morgen.

A er min faste sexpartner og han var jeg sammen med søndag kveld.

For ei røre. Hadde tydeligvis EL i går. Men tok en norlevo angrepille i dag. Vet ikke om det kanskje er forsent? En angrepille skal vel forhindre at man får EL, men jeg hadde jo alerede hatt det innen jeg fikk tatt den?

Håper virkelig ikke at egget ble befruktet og fester seg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...