Gå til innhold

Kristin83 _ 2 sa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du var foresten ikke i bryllup i helgen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! =)

Nei, var ikke det... Kjenner ingen som giftet seg denne helgen.

Skrevet

er du sikker på at du ikke kjenner noen??? Han som giftet seg har første forbokstav på K og etternavnet er på G. Han har to søstre, den ene søstera begynner på H

Skrevet

Jeg ble så nysgjerrig nå at jeg fant frem lokalavisen og så under "vi gifter oss", hehe. Her stod navnet til han du snakker om. Begynte i hvertfall på K og etternavn på G. Ikke kjent navn, nei. Søkte han opp på Facebook også, og vi har 6 felles venner, men kan ikke si at han så kjent ut, nei.

Jeg er jo fra nabobygda, og her kjenner alle alle. I den bygda som han sikkert er fra, kjenner også alle alle, MEN vi kjenner ikke så mangen på tvers av bygdene. Tog du an? ;)

Vet hvem flere er på utseende og kanskje på navn, men KJENNER svært få fra bygdene lenger innover.

Ble knotete dette, men litt vanskelig å forklare når jeg forsøker å snakke i kode ;)

Skrevet

hehe, jeg forstod godt hva du mente. Du kommer sikkert fra samme bygd som min vennine.

men jeg kom til å tenke på en ting. dersom jeg kommer til bygden for å besøke min vennine, er det stor sannsynlighet for at jeg faktisk dumper borti deg???? Jeg mener, sånn tilfelldig?

Skrevet

Huff, nei, jeg roter litt... Min feil som er veldig uklar i formuleringer.

Det som er, er at om du kjører fra byen og "innover" som vi sier, kommer du først til Å, så til O, deretter til D så G, så tilslutt F (som din venninne (L.H) er fra.

Jeg kommer fra O, mens E (som er bestevenninnen til søsteren min OG søskenbarnet til L.H) kommer fra G.

Her i O kjenner alle alle, men ikke nødvendigvis de lenger innover, mens på D, G og F har alle gått på samme skole. En skole som ligger på D. Så de kjenner jo hverandre på tvers av disse 3 bygdene.

Jeg har gått på skole på O, og her er det kun folk fra O. Ingen fra nabobygdene.

Så den eneste jeg kjenner skikkelig innover er hun som heter E, som kommer fra G.

Dersom du besøker L.H. er sannsynligheten i grunnen svært liten for at vi treffer på hverandre. Men om jeg treffer deg, skal jeg hilse pent å røpe hvem jeg er ;)

Beklager at det ble mye rot med bokstaver her, men iom at her jeg bor (O) er sånn der alle-kjenner-alle-plass, så har jeg ikke lyst å rope ut stedsnavnet. Men om du ikke fatter noen verdens ting, så hyl ut, og jeg kan sende deg stedsnavnene på pm, eller noe?!

Ellers da, Tryne, du er et par dager over EL ser det ut som på charten din? Alt er krysset for deg (som alltid) her =)

Jeg er 7 dpo, og venter bare på mens. Vil så gjerne i gang med pergo...

Skrevet

hehe, jeg sjønnte faktisk hele greiea:) Lurte litt på den, for jeg visste jo at de som kom fra F gikk på skole med de som kommer fra G. Så nå sjønner jeg hvorfor du ikke vet hvem alle er;) Men hvem vet, kanskje vi treffes en gang:)

Jeg er 3 dager over eggløsning nå ja. Har aldri forhåpninger, så syklusene triller å går. Lurer aldri på om jeg er gravid lenger, den tiden er forbi for å si det sånn.

jeg håper pergotime gjør susen for deg:) Det kan godt være den gjør. Å ikke mist motet om det ikke skulle fungere første gang:)

Skrevet

Hihi, tenk at du forstod hele greia ;)

Men ja, hvem vet, kanskje vi treffes... Hadde vært hyggelig =)

Forstår veldig godt at du tenker som du gjør, og leste nettopp innlegget ditt ang Jon's mail. Det må jo virkelig føles håpløst!!

Har ikke så mye annet å si, enn jeg håper mer for deg enn noen andre! Og en liten trøst er det jo at Jon ikke vil gi deg opp.

Skulle så gjerne hjulpet deg, men kan ikke annet enn å sende en tøsteklem, og et håp om en liten for oss begge!! =)

Husk - mirakler skjer hver dag!!

Skrevet

Glemte å legge til at jeg håper helgen flyr, og at samtalen går bra!

Skrevet

Mirkaler skjer ja, berre synd at det skal ett mirakel til for å få oss til å lykkes. men jeg kan ikke annet enn å berre gå på videre. men jeg er leeeeeeeeeeeeei

Skrevet

Kjære du!!! Jeg skjønner så godt at du er lei! Slikt tærer...

Men jeg synes at du er mer enn god som sitter her inne dag etter dag og hjelper folk ang tolking av charter osv osv =)

Skrevet

takker og bukker for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...