Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trillevogn og babycot noen son vet hva dette innebærer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er ikke helt sikker på hva du lurte på, men prøver å svare som best jeg kan. Babycot er en slags liten seng som henger på veggen som babyen kan ligge i under flyturen. Det finnes som regel bare et par stykker på hvert fly og de er det rift om. Kontakt flyselskapet og hør om det er mulig å få. Det er vekt/aldersgrense, noen sier opp til 1 år, andre sier opp til 10 kg.

Når du spør om trollevogn så regner jeg med at du lurer på enten hvordan sende den/pris eller kanskje du lurer på om du kan ha den med helt til du går ombord?

Da er svarene:

Du kan ha med barnevogn uten å betale ekstra. Den leveres inn som spesialbaggasje og pakkes inn i enten plast eller pose kjøpt på flyplassen. Lurt å ta vare på denne til du skal hjem da de som regel ikke selger slik plast på flyplasser i utlandet.

Du kan ha med hva slags vogn du vil, vi hadde med oss simovogna til Thailand, gikk fint det. Men det er jo lettere å hanskes med en liten trille på tur da.

Noen ganger får man ha den med seg helt til man går ombord på flyet, men det er litt forskjellige regler rundt dette har jeg hørt. Tror at man bare må spørre om det når man kommer til flyplassen. Mener å ha hørt at man kan få ha med seg paraplytrille ombord. Ulempen med å ta med vogna helt fram til flyet er at da vil den bli stuet ombord uten innpakning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...